Aviseringar
Rensa alla

112, 221112, 911 eller 90 000?

Men oj, har du verkligen inget bättre för dig än att komma med helt onödiga och ogenomförbara förslag? Det vore ju helt UNDERBART om vi ändrar till 22111122, så att de som verkligen behöver hjälp trycker fel/glömmer bort numret.
Lysande idé verkligen. Du fattar ju själv hur korkat det låter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Detta handlade inte om vad barn är din jubelklant. Förresten så _busringer_ barn, I won!

Jag kände mig manad att reglera din inkompetens.

sylar:

Du går off-topic genom att snacka om barn din agerande pedofil.

+

sylar:

2. Själva trådens syfte gick ut på att det är ett återkommande problem att barn råkar ringa fel

= Paradox.

sylar:

Haha, bara för att du blev totalägd så måste du komma med annat irrelevant tjoffs

P14? Du gör bara narr av dig själv.

Bapelsin:

22111122

211112*

Boyakasha.

SvaraCitera
sylar

Mike Smith:

P14? Du gör bara narr av dig själv.

Haha, nej du det är du som gör det. Skillnaden är att jag vann diskussionen medan du fortsätter att böla.

Mike Smith:

Jag kände mig manad att reglera din inkompetens.

Du har mage att kalla mig inkompetent när det var jag som vann diskussionen flera gånger om.

SvaraCitera

jaag_91_:

Och jag fattar fortfarande inte va du skrivde

Jag fattar vad han skrev

Själv vet jag inte hur jag skall rösta. 90000 blir för många nollor tycker jag, och hur håller man reda på dem då i en nödsituation? 911 är ju bra, någon skrev att ettan och nian är långt ifrån varandra. 221112 kanske, men jag tycker att det är samma sak där med alla ettor [confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Du har mage att kalla mig inkompetent när det var jag som vann diskussionen flera gånger om.

Vunnit diskussionen? Det enda du har gjort är att konstatera att barn busringer. Dagens Nyheter.

sylar:

Haha, nej du det är du som gör det. Skillnaden är att jag vann diskussionen medan du fortsätter att böla.

Argumentfel. Du försöker vinna fördel genom att påstå att du vinner en diskussion. Back to school, boy.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mike Smith:

Övrigt förslag

1337[blush]

SvaraCitera
sylar

Mike Smith:

Vunnit diskussionen? Det enda du har gjort är att konstatera att barn busringer. Dagens Nyheter.

Nej, att sannolikheten att barn slår fel som är obetydligt liten. Förresten så trodde du inte ens att barn busringer.

Mike Smith:

Argumentfel. Du försöker vinna fördel genom att påstå att du vinner en diskussion. Back to school, boy.

Gå tillbaka i diskussionen och kolla då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Förresten så trodde du inte ens att barn busringer.

... var?

sylar:

Gå tillbaka i diskussionen och kolla då? Vilken idiot, en större idiot har jag aldrig stött på tidigare.

Du är inte befogad att yttra dig förrän du lär dig hur ett barn fungerar.

sylar:

en större idiot har jag aldrig stött på tidigare.

Anmäld.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort är ju ändå bäst, så att riktigt småbarn kan minnas det också. Jag kanske inte var så bright när jag var liten, men inte fan hade jag kunnat komma ihåg 221112 då. [shake]

SvaraCitera
sylar

Mike Smith:

Anmäld.

Hycklare. Du kallade mig saker också.

Mike Smith:

Du är inte befogad att yttra dig förrän du lär dig hur ett barn fungerar.

Det var du som drog upp 2-åringar. Jag skrev att barn busringer. Du vet ingenting om mina kunskaper om barn.

Förresten, vadå inte befogad att yttra mig. Mina yttranden har ju ingenting att göra med hur barn fungerar ens. Men nu för att du drar upp det så måste jag säga, är det pissiga föräldrar som inte lägger telefonen på ett vettigt ställe så är det så, fast det var inte det jag påpekade, utan att sannolikheten nästan är obefintlig (det jag skrev tidigare).

SvaraCitera

Mike Smith:

112 (Du röstade på detta alternativ)

911 bör fungera också

SvaraCitera
Gifted

Mike Smith:

Övrigt förslag (Du röstade på detta alternativ)

314159265358979323846264338327950

lär ju ingen slå slumpvis, och ändå är det enkelt att komma ihåg:
Man summerar inversen på alla heltalskvadrater, dividerar med 6, och därefter tar kvadratroten ur resultatet.. avrundar till 50 decimaler, och tar bort kommatecknet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Förresten, vadå inte befogad att yttra mig.

Och där avslutar vi diskussionen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Så vad sa du?

Som så många troll av den här typen försöker han framstå som mer trovärdig genom att använda avancerade ord och försvenskade låneord, som konklusion.

SvaraCitera

Stringburka:

Som så många troll av den här typen försöker han framstå som mer trovärdig genom att använda avancerade ord och försvenskade låneord, som konklusion.

[love]

Tack! där var svaret på frågan[y]

SvaraCitera