WreckThisSoul:
Jag är 1.82 utan skor alls, och jag är en 15 årig tjej. Jag älskar klackar men har inga eftersom att jag är rädd att bli för lång! Såg ett par ursnygga skor på 13cm, men då skulle jag bli 194cm. Vilket är FÖR långt. Min dröm är att ha klackar, man får snygga ben och det är otroligt snyggt i allmänhet. Men skulle aldrig kunna ha det själv vilket är surt Har funderat på att göra mig kortare när jag blir äldre, då man skär av någon del på benen. Eftersom att jag skäms något så otroligt mycket över min längd.
Jag är 1.76 så också hyfsat lång, och jag fattar ditt dilemma. Speciellt som 15-åring är ju många jämnåriga ett huvud kortare vilket kan kännas konstigt om man då ska göra sig ytterligare ett huvud längre men jag tycker det är vackert, och så länge du känner dig bekväm så kan du absolut gå i klackar.
Så här tycker jag: Wow, lyckost som är så lång, det tycker jag är jätte vackert! låt inte det hindra dig från att ha klackar. Så länge du trivs i att gå i klacker så är det självklart att du ska ha det. ingen tvekan.
Avregistrerad:
JÄVLA JÄTTE! (Du röstade på detta alternativ)
Alla tjejer som är längre än mig (är 178) är jättar