Detta är en undersökning jag vill ha hjälp med. Den ingår i ett vetenskapligt projekt och således bör ni svara korrekt på frågan. Ni är naturligtvis helt anonyma och behöver inte uppge vad ni svarat.
Tack på förhand!
Nathan Zimmerman
Cyberdealer:
Ja, alltid. (Du röstade på detta alternativ)
Fast brukar zappa över till annan kanal när reklamen kommer iof. Eller passa på att hämta någonting att äta eller så.
Eller kissa. Blir ofta kissnödig när jag kollar på tv. Bälgar alltid i mig en massa vatten.
Cyberdealer:
Den ingår i ett vetenskapligt projekt och således bör ni svara korrekt på frågan.
Ungdomar.se är verkligen bästa stället att göra en vetenskapling undersökning på ;))));));))))););););
Cyberdealer:
Ja, ibland. (Du röstade på detta alternativ)
när jag tex inte byter kanal eller om jag inte har något på gång
Cyberdealer:
Nej, aldrig. (Du röstade på detta alternativ)
Om jag mot förmodan kollar på TV så slutar jag när reklamen kommer.
Cyberdealer:
Oftast inte (Du röstade på detta alternativ)
Zone:ar ut för det mesta.
Myksa:
Om jag mot förmodan kollar på TV så slutar jag när reklamen kommer.
men då får du ju inte reda på den spännande upplösningen!
Cyberdealer:
Nej, ytterst sällan. (Du röstade på detta alternativ)
Brukar sätta mig vid datorn då, men behålla ljudet på så jag hör när det börjar igen.
isola:
men då får du ju inte reda på den spännande upplösningen!
Vilken vaddå!? Har jag missat något?
Nej men jag har slitit mig ur begäret att se hur det slutar. Ibland skulle jag vilja se slutet på Knight Rider men orkar helt enkelt inte med reklamen.
Myksa:
j men jag har slitit mig ur begäret att se hur det slutar. Ibland skulle jag vilja se slutet på Knight Rider men orkar helt enkelt inte med reklamen.
Det slutar ju alltid på samma vis; Kit saves the day.
isola:
Det slutar ju alltid på samma vis; Kit saves the day.
Mm den/han är bra.
Men vad vore bilen utan eminenta Hasselhoff..?
Cyberdealer:
ingår i ett vetenskapligt
vilket seriöst sådant det måste vara när du samlar in statistik genom att göra en poll på um
Cyberdealer:
Nej, aldrig. (Du röstade på detta alternativ)
Har ingen TV.
Cyberdealer:
Nej, ytterst sällan. (Du röstade på detta alternativ)
Detta är inte den enda undersökningen, men det var svårt att hitta ett bättre ställe att nå er ungdomar. Ni är alldeles för splittrade!
Det skall förmodligen bli en seriös rapport inom reklam och traditionella marknadsföringsvägar kontra moderna vägar. Tackar er alla som svarat, fortsätt så!