Varmt välkomna till den slutgiltiga omröstningen för att utnämna UMs Lucia 2008!
Av över 30 nominerade kandidater så har nio blivit framröstade att vara med och kämpa om den hedervärda platsen som ledare för UMs mäktiga luciatåg. Förutom den enorma egoboosten som vinnaren kommer att uppleva så medföljer även evig ära till den kvinna eller man som visar sig vara värdig platsen som lucia!
Kandidaterna i omröstningen är uppradade i alfabetisk ordning. Sju av dem hade tillräckligt många röster för att komma med direkt, två av dem vann en lottning mellan sju kandidater med lika många nomineringar.
Omröstningen kommer att hållas igång fram till närhelst jag vaknar den 13:e, och jag kommer då att utse en vinnare som kommer att hedras i en tråd tillägnad honom eller henne.
Anledningen till att denna omröstning ligger i klotter, och inte i julforumet är för att administratörerna av någon outgrundlig anledning gjort det omöjligt att starta omröstningar i den forumdelen. Om någon administratör eller moderator skulle kunna rätta till detta så vore det mycket uppskattat. Det vore även fint om länken ovanför UMs banner kunde pekas om till den här omröstningen.
Låt omröstningen börja!
Åtta:
Violine (Du röstade på detta alternativ)
ofc
Åtta:
Lindblom (Du röstade på detta alternativ)
ellen
Åtta:
Capture (Du röstade på detta alternativ)
Var svårt att välja mellan Capture, Tjizi och Uppenbar.
Åtta:
Uppenbar (Du röstade på detta alternativ)
Vill rösta på både Kebu och Zlorg
Åtta:
Mopsen (Du röstade på detta alternativ)
Heja!!!!
Åtta:
Lindblom (Du röstade på detta alternativ)
Åtta:
I Love Cheesypoofs (Du röstade på detta alternativ)
hot
Åtta:
Låt omröstningen börja!
Hur många gånger får man rösta?
lejonmamman:
Hur många gånger får man rösta?
En gång, förslagsvis. Eller hade du tänkt skapa flera konton för att stödja din favoritkandidat extra mycket?
Åtta:
En gång, förslagsvis. Eller hade du tänkt skapa flera konton för att stödja din favoritkandidat extra mycket?
Okej... En gång var det
Nu blev det svårt att bestämma sig
lejonmamman:
Nu blev det svårt att bestämma sig
Förlåt, jag borde varit med som alternativ. Då hade det varit lätt
Budolicious:
Förlåt, jag borde varit med som alternativ. Då hade det varit lätt
Jaa.... Hade lätt röstat på dig isf