Aviseringar
Rensa alla

Vad använder du för webbläsare? (2010)

Ämnesstartare

kokakola:

Skulle nog krasha datorn eller så om jag skulle försöka. Jag och datorn är inte bästa vänner direkt

Så länge man inte är helt jävla tappad så tror jag inte det kan gå så fel, men okej, hehe.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Så länge man inte är helt jävla tappad så tror jag inte det kan gå så fel, men okej, hehe.

Haha [blush] nämen helt allvarligt, för mig funkar det bra som det är. Jag är egentligen inte helt off när det gäller datorer men vågar inte chansa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kokakola:

Haha nämen helt allvarligt, för mig funkar det bra som det är. Jag är egentligen inte helt off när det gäller datorer men vågar inte chansa.

Lungt, jag vet flera som fortfarande använder IE 7-8. Om man använder en äldre webbläsare så bryr man sig oftast inte om en knapp sitter 20 pixlar längre till vänster, eller om en bakgrundsfärg inverteras. Stör man sig på det så är det heller inte så svårt att lista ut hur man fixar det.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Firefox 3.6 (Du röstade på detta alternativ)

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Firefox 3.6.13, betalar räkningar via MS IE8 o kör ibland Opera. Har alla tre webläsarna installerade på en och samma partition på C.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Google Chrome (Du röstade på detta alternativ)

RadioAktivMakaron:

Opera

Beror på vilket humör jag är på.

Jag använder Chrome mest men Opera har en hel del smidiga funktioner och ser mycket bättre ut i mitt tycke.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

min lillberor snodde min dator i smyg och ville röra undan spåren efter sig vilket resulterade i motsatsen och det gick BARA att logga in på hans facebook konto och då använde jag safari ett tag, men när jag fixade det problemet bytte jag genast tillbaka till firefox.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Firefox 3.6.15 med Oskar 1.9.

SvaraCitera
Eriken

Gillar webbdesign och då tycker jag Firefox är ett första alternativ... Finns så många bra tilläggsprogram som omöjligt kan konkurreras ut av andra webbläsare ä så länge.

SvaraCitera

jag använder väl egentligen två

firefox på min stationära och chrome på min laptop (då det drar mindre minne)

SvaraCitera

btw vad fan hette den där chrome-versionen som var über kompatibelt med facebook?

SvaraCitera

UndercoverBrother:

btw vad fan hette den där chrome-versionen som var über kompatibelt med facebook?

Rockmelt

SvaraCitera

köttfärssås:

Rockmelt

aah så var det ja... ja den använder jag minsann inte

SvaraCitera

Har tills för någon månad sedan varit en flitig Internet Explorer-användare. Men på senare tid använder jag mig utav Google Chrome och Mozilla Firefox.

SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

I realiteten v3.6.15 fast jag har både Opera och Chrome installerat. Har tyvärr aldrig lyckats avinstallera MS IE. [sad]

EDIT: btw, någon som vet var alla "bokmärken" hamnar i FF?

SvaraCitera