Issen:
Vänsterpartiet (Du röstade på detta alternativ)
Issen:
Folkpartiet (Du röstade på detta alternativ)
Issen:
Socialdemokraterna (Du röstade på detta alternativ)
Inte för att jag har rösträtt, men!
Issen:
Centerpartiet (Du röstade på detta alternativ)
2.3% (5 st)
🙂
jag får inte rösta men om jag hade fått! jag är extremt påläst och bra 🙂
och rösta INTE på SD, i beg you, dom e sveriges största bitches!!!!!
men rösta. om du inte röstar röstar en rasist åt dig.
Bombsäker på Miljöpartiet och de rödgröna. Finns så mycket som är bra! T.ex. att kunna bygga ut järnvägssystemen i Sverige så att det blir smidigare och åka tåg. Man har även tänkt att bygga höghastighet tåg som kommer konkurrera ut all inrikesflyg vilket är underbart för miljön. En resa t.ex från Stockholm - Malmö med höghastighet tåg kommer ta max 2,5 timmar. Alla skolor kommer få en lokalkök utan att behöva transportera äcklig och ohälsosam mat till skolorna. Miljöpartiet vill satsa på god, näringsrik och ekologisk mat åt alla.
Ni som satsar på Alliansen, tänk två gånger. Ni kanske får 500 kronor mer i fickan, men ni kommer få så grovt stora konsekvenser också. All kollektivtrafik kommer att kosta mer. Där förlorar ni lite av 500-lappen. Sjukvården kommer prioriteras efter plånbok och inte efter behov. Skatten har sänkts med 40 öre, vilket då betyder att man får en gratis lunch per månad. Men vad förlorar kommunerna på? Om vi tar ett exempel, Lunds kommun. Man har förlorat 80 miljoner kronor pga. att all befolkning fick sänkt skatt med 40 ören. Är det värt det?
Rösta på dem rödgröna för ett modernisering av Sverige, jämställdheten och för en bättre välfärd. Tillsammans stärker vi Sverige. Tack för mig!
FjollaN91:
Tillsammans stärker vi Sverige.
Stringburka:
Detta har de aldrig över huvud taget sagt.
Jag ber om ursäkt för mitt uttalande!
Röstade SD 🙂
Miljöpartiet suger!
D
huh?! Kommunistforum eller vad? buu!
Issen:
Sverigedemokraterna (Du röstade på detta alternativ)
många gillar inte SD med jag tycker dom har ganska mkt rätt men dom har även fel jag e 14bast har inget att säga t om egentligen men ändå
NRK-reportage ifrån Göteborgs förorter - "Det svenska folkhemmet bränns ner"
Till alla er som skriver så mycket skit om SD, var vänligen kolla på detta inslaget.
(btw så röstade jag på M)