Aviseringar
Rensa alla

Varför använder tjejer string 2011?


Ämnesstartare

Exner:

Du svarade inte på frågan.

nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl inte bilden som är kränkande utan att han har lagt ut bilden som är kränkande 

eller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

0004-tumblr-sluts-04.jpg

Hon skicka den via mobilen drf heter bildfilen så .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

lägga ut sexuell bild på genonskinliga trosor och halva nakna bröst utan medgivande

Är inte brottsligt har varken angett namn eller visat henne i helbild så det kan inte skada personens integritet Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Hon skicka den via mobilen drf heter bildfilen så .

tror nog mer bilden heter så för att den är sparad från en tumblr 


   
SvaraCitera
Exner

ceka92:

nej. 

Du tycker alltså att den är olämplig, men vill inte förplikta dig till slutsatsen jag skulle komma till av svaret.''

Färtydligande: diskuterar endast hur lagen faktiskt ser ut i dag. Anser personligen inte att man ska få lägga ut sådana bilder utan modellens medgivande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Är inte brottsligt har varken angett namn eller visat henne i helbild så det kan inte skada personens integritet Rullar ögonen 

om hon, tjejen på bilden, hade sett bilden (och om den vore skickad till expojkvän), så hade hon självfallet känt igen sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har två "nakenbilder" på killar i min mobil still. lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en kränkning då den nakna kroppen ofrivilligt inte längre blir något som inte längre tillhör en själv. 
Lagen går att försvara med sedvänja (kulturella normer) men även praxis i integritetskränkande mål, trakasserier.
Om jag objektivt anser att kvinnokroppen är kränkande är inte relevant.
Förstår din frågeställning. Känner själv att bilden uppvisar tillräckligt mycket av de allmänmänskligt sexuella områdena för att den ska kunna kallas för kränkande.

Exner: Du tycker alltså att den är olämplig, men vill inte förplikta dig till slutsatsen jag skulle komma till av svaret.''

Färtydligande: diskuterar endast hur lagen faktiskt ser ut i dag. Anser personligen inte att man ska få lägga ut sådana bilder utan modellens medgivande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:* Det är en kränkning då den nakna kroppen ofrivilligt blir något som inte längre tillhör en själv. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

för att de är nice.


   
SvaraCitera