Aviseringar
Rensa alla

Vem vinner Melodifestivalen 2013?


Ämnesstartare

passaro:

Tommy körberg borde ju ha vunnit. Skittävling.

Det var fan inte en riktig jävla schlager i år inte -- höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Det var fan inte en riktig jävla schlager i år inte -- höhö

[love]


   
SvaraCitera

Sirjens:

Söööööt i alla fall. Han såg bara så genuint chockad ut!

Ja typ, what a...... **** Har jag verkligen vunnit är det sant? Vågar jag ta emot mitt pris. Lite sådär sött ja! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hillman:

Ja typ, what a...... **** Har jag verkligen vunnit är det sant? Vågar jag ta emot mitt pris. Lite sådär sött ja! 🙂

Precis! Gulligt, sedan vet jag inte om han har någon större chans i Eurovision sedan, men, men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det var rätt bra att Robin vann. För vad jag såg av de andra bidragen verkade det som att svenska folket ville skämma ut vårat land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förutom ralf, han var bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte varför alla gillar Ralf. Ser verkligen ingenting bra med låten och dessutom ger han ett rätt töntigt intryck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tycker jag faktiskt var fel, att det inte är svenska folkets val. Nu har jag faktiskt inte sett Yohios bidrag, men att någon eurojury ska tycka och tänka om vad vi vill skicka?


   
SvaraCitera

Känns verkligen pissigt att juryn i andra länder ska välja vem som ska representera Sverige, är det inte vi - det svenska folket som borde göra det?
Om det svenska folket fick rösta skulle ju den där japanofilen vinna, men det var ju tack vare Israel och Tyskland (har jag för mig) som den där ultrafeminina snubben vann.

Det har helt ärligt talat varit ett hemskt Melodifestivalår. Ingen bra låt överhuvudtaget, det var bara skit nu i finalen.
Jag är dock ändå glad att Yohio inte vann, han har ju adopterat en japansk subkultur. Hur ser det ut när man representerar Sverige?

Fö. skrämmer David Lindgren mig, han har en obehaglig blick, stirrig. Sedan är han jävligt ful och spasmisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VET NI? ROBIN STJERNEBERG KAN TA SIG


   
SvaraCitera

Yohio:

VET NI? ROBIN STJERNEBERG KAN TA SIG

Tja, särskilt mycket intryck lär han ju inte göra då de flesta låtar i år låter likadant. Jag minns inte ens hur den gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ZHUCHENG-SHANDONG:

Tja, särskilt mycket intryck lär han ju inte göra då de flesta låtar i år låter likadant. Jag minns inte ens hur den gick.

* ger beröm *


   
SvaraCitera