bububu:
Windows XP (Du röstade på detta alternativ)
tveklöst
ola11:
Kom ut ur dimman liksom..
I just lol'd on you, congratz.
Keikun:
snabbare er, va ska man säga kodöverföring?<--(snabbare spel, se motion blur i crysis) , mkt mkt högre renderade texturer, shader model 4 snyggare kanter yay! 😀 Möjlighet för fler ploygoner med mindre resurser 😀 finns säkert massa andra skoj fakta ^^ =)
Lol, wtf. =S Vad babblar du om? Allt du nämner finns redan i dx9, det finns anledningar till att det bara är typ 10 spel som har något ordentligt dx10 stöd. Crysis är förövrigt i d9, även i very high är det mesta dx9. MS har bara "övertalat" crytek så det bara funkar i vista, lmao.
Keikun:
Jadu, vet inte vad hur jag ska förklara xD men duvet er, haha iaf mer GB/s =) lr nått sånt x)
Stämmer inte.
Keikun:
Mer er, grejor (pixlar) på större yta^^'
Stämmer inte.
Keikun:
Ja duvet, AA , konturer?
FSAA har funnits i både DirectX och OpenGL i allra minst fem år sannolikt närmare tio. Antialiasing av trianglar och annat har funnits i OpenGL i över tjugo.
Tråden låst på grund av inaktivitet