Notifications
Clear all

.

penja
Topic starter

Hallå hej umare. Jag hade sex med en jävla okänslig jävel igår, som typ gröta runt i fittan på mig bara. Så, i och med att jag var riktigt jävla okåt och han oförsiktig, dum och jävligt dålig har det resluterat i att det svullnat upp ganska rejält där nere. Hur får jag svullnaden att gå ner så fort som möjligt?

Förtydligande: har svullna blygdläppar, vad göra?

Tack på förhand

ÄNDRAT 2013-01-28 23:25

ÄNDRAT 2013-01-28 23:27

Ämnesetiketter

Hade nog smörjt med vitt vaselin och gått med bart underliv (detta underbara ord) hela dagen. Om du ska vara hemma då alltså. Och i fortsättningen ej fortsatt sexa när lusten försvunnit.

ReplyQuote
penja
Topic starter

isola:

Hade nog smörjt med vitt vaselin och gått med bart underliv (detta underbara ord) hela dagen. Om du ska vara hemma då alltså. Och i fortsättningen ej fortsatt sexa när lusten försvunnit.

Aa har smort in med mandelolja och har på mig endast badrock.
Jisses, vill bli av med detta. Kan fan inte sitta ner 🙁

Och ja! Tänker inte ha mer sånt där sex! Aldrig varit med om liknande.

ReplyQuote

Tigerbalsam? [blush]

ReplyQuote
penja
Topic starter

Xisco:

Tigerbalsam?

Låter farligt
Alltså, vad är tigerbalsam egentligen? Och varför har folk det till allt möjligt?

ReplyQuote

penja:

Aa har smort in med mandelolja och har på mig endast badrock.
Jisses, vill bli av med detta. Kan fan inte sitta ner 🙁

Är inte mandelolja parfymerat? Mm måste vara jobbigt [sad]

ReplyQuote

penja:

Låter farligt

Skulle nog svida som tusan så inget att rekommendera [cute]
"Tigerbalsam (Tiger Balm) är ett smärtlindrande liniment i form av en hård salva. Den fungerar främst genom aromer (exempelvis mentol och kamfer) som stimulerar blodcirkulationen. Tigerbalsam saluförs i en vitfärgad variant, en röd med kraftigare värmande effekt samt en mjukare som säljs i något större förpackning under namnet Tigerbalsam Soft. Den kan exempelvis användas mot ledvärk, muskelstelhet, förkylningsbesvär, och är effektiv mot insektsbett."

ReplyQuote

Hehe det var inte jag. [cool]

ReplyQuote
penja
Topic starter

Xisco:

Skulle nog svida som tusan så inget att rekommendera

Ah nej, skulle icke kleta på det! Haha!

ReplyQuote
penja
Topic starter

davvelito:

Hehe det var inte jag.

[crazy]

ReplyQuote

[sad][sad][sad]
Been there, done that. Hatar sådana människor. Bart underliv är bäst, bara låta det vara ett tag tills det blir bättre. Skänker dig och din punani en tanke [love]

ReplyQuote

Xisco:

Tigerbalsam?

.....[sad]

[cool]

ReplyQuote

Varför hade du sex om du inte var kåt? Det var väl dumt.

ReplyQuote
penja
Topic starter

STORM:

Been there, done that. Hatar sådana människor. Bart underliv är bäst, bara låta det vara ett tag tills det blir bättre. Skänker dig och din punani en tanke

Känner mig okvinnlig nu.. Haha..
Kommer ej kunna ha tajta jeans imorgon. Och helst vill jag stanna hemma pga sitter fult som fan.. Åh..
Men tack så mycket för tanken haha [love] (wtf tacka precis för att du tänker på mitt underliv [shake])

ReplyQuote
penja
Topic starter

Ganon:

Varför hade du sex om du inte var kåt? Det var väl dumt.

Ja jo, det var dumt. Väldigt dumt.

ReplyQuote