När ens kille har gjort slut o skaffat en ny tjej efter 3 dagar hur gör man då för att gå vidare o bli glad igen .....? 🙁
Skaffar dig en ny kille.
oO_jOjo_oO:
hur gör man då för att gå vidare o bli glad igen .....? 🙁
tja.. skaffa ny kille KAN ju vara ett alternativ men knappast det bästa tycker jag inte.
har ni varit tillsammans länge? verkar ine direkt som det med tanke på hur snabbt han skaffade en ny.
försök o tänka på annat, sysselsätt dig med ngt, t.ex träffa vännerna, nu när det ändå är sommarlov borde du ha gott om tid till det o umgås med dem för att slippa tänka på ditt ex.
Vänta lite, skall bara leta fram receptet...
LightInDarkness:
har ni varit tillsammans länge? verkar ine direkt som det med tanke på hur snabbt han skaffade en ny.
inte jättelänge ett halvår men gillade han verkligen..
Varför raderades mitt inlägg? Det kan ju visst hjälpa henne att bli gladare
oO_jOjo_oO:
När ens kille har gjort slut o skaffat en ny tjej efter 3 dagar hur gör man då för att gå vidare o bli glad igen .....? 🙁
Gör likadant du.
Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem
ClosingTime:
Gör likadant du.
men skaffar jag en ny kille kmr de ju kännas fel för gillar ju ingen annan 🙁
oO_jOjo_oO:
men skaffar jag en ny kille kmr de ju kännas fel för gillar ju ingen annan 🙁
Bs.
ClosingTime:
Bs.
?
oO_jOjo_oO:
Umgås mycket med dina kompisar så upptäcker du snart fördelarna med singellivet igen
oO_jOjo_oO:
?
bullshit.
Sexige Sigge:
Umgås mycket med dina kompisar så upptäcker du snart fördelarna med singellivet igen
har gjort de, då känns de alltid bättre men när ja kmr hem igen känns allt skit igen :')
oO_jOjo_oO:
när ja kmr hem igen
gå inte hem