Aviseringar
Rensa alla

=( .

Ämnesstartare

kebu12:

men då borde du inte vara blyg för att visa ju

haha men det finns ingen andledning & visa heller isf=)

Tveea:

om det är söndag idag, då är det måndag imon? ;o

Ja,men liksom allt är stängt på Söndagar, & vad är det ens jag ska testa mig för, eller jag vet ju inte vilken sjukdom :s

SvaraCitera

Sophiie:

haha men det finns ingen andledning & visa heller isf=)

kanske ser något du missat[wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kanske ser något du missat

haha,antagligen inte=)

SvaraCitera

Sophiie:

haha,antagligen inte=)

var sjuk då[shake]

SvaraCitera

yes, aids.

SvaraCitera

Sophiie:

Ja,men liksom allt är stängt på Söndagar, & vad är det ens jag ska testa mig för, eller jag vet ju inte vilken sjukdom :s

Men gå och samtala med någon som vet? ;o

SvaraCitera

låter fan som aids

SvaraCitera

Sophiie:

hårt

Sophiie:

sex

[blush]

SvaraCitera

antagligen cancer

SvaraCitera

kebu12:

Låter som aids

SvaraCitera
AGAPI

Sophiie:

urinvägsinfektion..

min bästis fick urinvägsinfektion några dagar efter hon haft sex en gång, hon kissade blod o allt möjligt (dom hade iofs haft kondom) men på vårdcentralen sa dom till henne att det kan bli så ibland. om man får urinvägsinfektion efter sex så är det viktigt att KISSA efter sexet, för då undviker man det[cute]

drick tranbärsjos om du känner att du ska få/om du har urinvägsinfektion , för det hjälper

SvaraCitera
Ämnesstartare

AGAPI:

drick tranbärsjos om du känner att du ska få/om du har urinvägsinfektion , för det hjälper

Tack! 🙂 Ska testa det [y]

SvaraCitera

Kan ju vara urinvägsinfektion men om ni hade hårt sex så kanske det kan ömma i några dagar efteråt. Kvinnans slida är ca 10 cm lång. Slidan töjer på bredden men inte just på längden. Om killens penis är längre än 10cm och han trycker in penisen hårt i slidan tar den lätt emot livmoderhalsen som sitter längst upp i slidan.

Men samtidigt så är det nog bra att kanske testa dig för klamydia utifall att. Bättre att vara på den säkra sidan. Även om det visar sig vara en vanlig urinvägsinfektion så är det ändå bra om du ändå testa dig för könssjukdomar då ni inte använde kondom. Du kan ha en även om den inte ger symtom.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera