Tjenare!
Har en fråga, nyligen har *raderat* samt många andra hemsidor av denna typ infört att man måste va 18år för att hämta ut paket(Leg 18. på paketen) och skulle nu vilja veta om detta även gäller *raderat*. Är självklart under 18, 17 för att vara precis men då är det frågan om ni har någon erfarenhet om någon köpt därifrån.
Mvh!
pherbl0w:
frågan om ni har någon erfarenhet om någon köpt därifrån.
Jag har erfarenhet. Jag har köpt därifrån.
HIMYNAMEISKARL:
Jag har erfarenhet. Jag har köpt därifrån.
Ja, berätta då.
pherbl0w:
Ja, berätta då.
Nej.
varför köper du inte bara riktiga grejer? trevligare och de du köper av bryr sig knappast om din ålder...
iosib:
varför köper du inte bara riktiga grejer? trevligare och de du köper av bryr sig knappast om din ålder...
Riktigt knark? Nje, hade tänkt hålla mig till de lagliga grejerna nu i början åtmindstånde. Var i det här sammanhanget sugen på kryptonet för 169 spänn, har varit tokdyrt ett tag.
Finns ju ingen sida som har den domänen.
Uranus:
Finns ju ingen sida som har den domänen.
*raderat* menar jag, ursäkta.
pherbl0w:
knark
pherbl0w:
Nje, hade tänkt hålla mig till de lagliga grejerna nu i början åtmindstånde.
är det ens lagligt längre? har för mig att det blev olagligt för någon vecka sen...
iosib:
är det ens lagligt längre? har för mig att det blev olagligt för någon vecka sen...
Verkar som större delen av svenska befolkningen tror att Nätets varor är olagliga verkar det som. Nej, det som blivit olagligt är rökmixarna, allt annat är fortsatt lagligt.
pherbl0w:
Verkar som större delen av svenska befolkningen tror att Nätets varor är olagliga verkar det som.
jag antar att större delen av sveriges befolkning inte bemödar sig att investera tid och pengar i att behöva vänta på att få en undermålig produkt.
pherbl0w:
!
Låses p.g.a
§12. Det är inte tillåtet att tipsa om eller rekommendera olagliga droger, eller andra substanser som ger drogliknande effekter, eller posta så kallade tripprapporter. Däremot är det fullt tillåtet att diskutera anledningar för och emot droger.
Tråden låst