Fy fy.
Ärr försvinner aldrig? De kan dock blekna, men det är fortfarande kvar. Du menar att det såren (eller va dman nu säger) håller på att försvinna?
ohYEA_:
hejsan 83:
Fy fy.
Inga såna kommentarer
Vet att det är fel och har inte gjort det på ett tag nu.
Men som sagt jag undrar rent praktiskt om det är nån som har erfarenhet av det och kan tala om ifall ärr på benet håller i sig längre.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
grodanboll_:
det är nån som har erfarenhet av det och kan tala om ifall ärr på benet håller i sig längre.
Antagligen, ja.
Ärren försvinner ju aldrig helt.
grodanboll_:
Inga såna kommentarer
grodanboll_:
det är nån som har erfarenhet av det och kan tala om ifall ärr på benet håller i sig längre.
Jag tror nog det...
emelieftw:
Du menar att det såren (eller va dman nu säger) håller på att försvinna?
Alltså, dom har ju bleknat. Men jag undrar om det tar ängre tid för ärr på benet att förvinna.
Ingen som har erfarenhet?
grodanboll_:
det gör det. varför vet jag inte, typ att huden på armarna är mer härdad pga att man exponerar den i solen eller något.. men huden vid typ, fötterna och däromkring är ju väldigt tunn och det finns knappt något "fläsk" där. t.ex. så är ju blåmärken kvar på benen längre än på armarna..
mr_plow:
det gör det. varför vet jag inte, typ att huden på armarna är mer härdad pga att man exponerar den i solen eller något.. men huden vid
Okej, men vet du ungefär hur lång tid det kan ta tills dom knappt syns längre?
grodanboll_:
mr_plow: det gör det. varför vet jag inte, typ att huden på armarna är mer härdad pga att man exponerar den i solen eller något.. men huden vid
Okej, men vet du ungefär hur lång tid det kan ta tills dom knappt syns längre?
troligen försvinner dom aldrig, jag har ett 20 cm långt ärr på vaden som jag fått av ett jävla piss-skåp som jag jag fick för 4 år sen, och det är rätt starkt fortfarande..
mr_plow:
troligen försvinner dom aldrig, jag har ett 20 cm långt ärr på vaden som jag fått av ett jävla piss-skåp som jag jag fick för 4 år sen, och det är rätt starkt fortfarande..
Aj 🙁 Jag har mitt på benet från att jag stötte in benet i en radiostyrd bil
grodanboll_:
Någon som cuttat sig på benet/foten
Jag cuttade mig i sjuan-åttan, alltså för ca. 3 år sedan - jag har fortfarande ärr på benet
grodanboll_:
Någon som cuttat sig på benet/foten och fått ärr som typ inte förvinner? Jag gjorde det i typ somras skulle jag tro och har rätt synliga ärr kvar. De andra ärren på armarna är i stort sett helt borta. Håller ärr på benet/foten längre lr?
jag har ärr kvar sedan ett år tillbaka på fot/ben. Känns som de på armarna bleks fortare iom att de utsätts för med soljus och så, men jag vet inte. Du ser inte ut att ha skurit så djupt, så de försvinner nog efter ett tag. Tillräckligt feta ärr försvinner aldrig.