Nachac:
när han ska åka på semester till Frankrike med den flygande matta han köpte av Omar för femhundra dinarer
Jag har boken i knät just nu. Det är när han åker till Öken, med sin matta, efter att Omar bett honom hitta kameljäveln.
Imoon:
hohoho
Imoon:
Jag har boken i knät just nu. Det är när han åker till Öken, med sin matta, efter att Omar bett honom hitta kameljäveln.
Fan ta't, jag har bara sett filmen och då har Ville Vessla nallat kylskåpet när han åker till öknen.
Nachac:
Fan ta't, jag har bara sett filmen och då har Ville Vessla nallat kylskåpet när han åker till öknen.
Stämmer, men han får den i samma berättelse. Han ska åka till öknen - behöver temlor - besöker Hjortron - får Nordpolen - Vessla tjuvar Nordpolen .. .an so on :p
Imoon:
Stämmer, men han får den i samma berättelse. Han ska åka till öknen - behöver temlor - besöker Hjortron - får Nordpolen - Vessla tjuvar Nordpolen .. .an so on :p
Ja, men Vessla tjuvar Nordpolen i Frankrike, där han också bedriver bedrägeri (säljer slott som han inte äger och annat skoj.) Sventon har inte nordpolen när han besöker Omar i öknen, utan en burk som rymmer femton semlor eller något som "kommer vara slut före Alperna."
Bara jag som får en déjà vu - upplevelse btw? Har vi diskuterat det här förut?
Nachac:
Ja, men Vessla tjuvar Nordpolen i Frankrike, där han också bedriver bedrägeri (säljer slott som han inte äger och annat skoj.)
Nej, inte i boken.
Nachac:
Bara jag som får en déjà vu - upplevelse btw? Har vi diskuterat det här förut?
Nej, tror jag ej.
Imoon:
Nej, inte i boken.
Är han i Frankrike över huvud taget i boken?
Imoon:
Nej, tror jag ej.
Okidoke.
Nachac:
Är han i Frankrike över huvud taget i boken?
Nepp, London däremot.
Imoon:
Nepp, London däremot.
Åh, fan.
Imoon:
Inte i min bok alltså
Verkar som om de har blandat ihop en del böcker i filmen.