Aviseringar
Rensa alla

$$$$$

Ämnesstartare

Nachac:

när han ska åka på semester till Frankrike med den flygande matta han köpte av Omar för femhundra dinarer[no-no]

Jag har boken i knät just nu. Det är när han åker till Öken, med sin matta, efter att Omar bett honom hitta kameljäveln.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

hohoho[blush]

[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag har boken i knät just nu. Det är när han åker till Öken, med sin matta, efter att Omar bett honom hitta kameljäveln.

Fan ta't, jag har bara sett filmen och då har Ville Vessla nallat kylskåpet när han åker till öknen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fan ta't, jag har bara sett filmen och då har Ville Vessla nallat kylskåpet när han åker till öknen.

Stämmer, men han får den i samma berättelse. Han ska åka till öknen - behöver temlor - besöker Hjortron - får Nordpolen - Vessla tjuvar Nordpolen .. .an so on :p

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Stämmer, men han får den i samma berättelse. Han ska åka till öknen - behöver temlor - besöker Hjortron - får Nordpolen - Vessla tjuvar Nordpolen .. .an so on :p

Ja, men Vessla tjuvar Nordpolen i Frankrike, där han också bedriver bedrägeri (säljer slott som han inte äger och annat skoj.) Sventon har inte nordpolen när han besöker Omar i öknen, utan en burk som rymmer femton semlor eller något som "kommer vara slut före Alperna."

Bara jag som får en déjà vu - upplevelse btw? Har vi diskuterat det här förut?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, men Vessla tjuvar Nordpolen i Frankrike, där han också bedriver bedrägeri (säljer slott som han inte äger och annat skoj.)

Nej, inte i boken.

Nachac:

Bara jag som får en déjà vu - upplevelse btw? Har vi diskuterat det här förut?

Nej, tror jag ej.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nej, inte i boken.

Är han i Frankrike över huvud taget i boken?

Imoon:

Nej, tror jag ej.

Okidoke.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är han i Frankrike över huvud taget i boken?

Nepp, London däremot.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nepp, London däremot.

Åh, fan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Åh, fan.

Inte i min bok alltså[crazy]

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ture_Sventon#B.C3.B6cker

SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Inte i min bok alltså[crazy]

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ture_Sventon#B.C3.B6cker

Verkar som om de har blandat ihop en del böcker i filmen.

SvaraCitera