hejj, den här tjejen har ja snackat med på msn och så men hon e typ på G med en annan kille.. vi ska träffas nästa vecka tror jag men e inte säker..hur ska ja göra mm, vad tkr ni om henne?? hon är världens snällaste säger jag bara!!
ÄNDRAT 2008-11-16 19:06
.
Jag tror säkert hon uppskattar att du lägger upp bild här.
Dold text: om hon nu finns
Vad vi tycker om henne har väll ingen betydelse egentligen? Du behöver ju inte tillåtelse av oss.
Var dig själv, det är endå den sidan hon måste se till slut om det blir en relation.
Var öppen och trevlig. Visa att du är intresserad av henne, fråga saker osv. Ge komplemanger, det verkar tjejer tycka om. Vet inte om dom offta har dåligt självförtroende och måste höra av andra att dom är bra/snygga osv. Jag tar personligen inte emot komplamanger då jag redan vet att jag är snygg, stark och underbar. ;-P
Visa att du har god självkänsla! Var självsäker!
För att svara på frågan vad vi tycker om henne så är svar: Only swedish blond meet for me!
Lite fjortis aktig, men aa funkar i krig.
Fan va taskigt
Vibba henne jättemycket på msn och när hon frågar vad du håller på med kan du säga: "Just sending my heartbeats to you"
usch... Kanske att sätta på med ögonbindel... men inget annat
jättefin. men hon e ju på g med en annan kille ju
cribbe:
vad tkr ni om henne??
Hmm, väldigt bra idé att fråga massa okända personer på internet som bara kan döma henne efter utseendet vad de tkr...
Det intresanta frågan borde väl vara: Vad tkr du om henne?
Lassie
lol ful.
Tråden låst på grund av inaktivitet