Har ju haft helvetesöron jättelänge, och har fortfarande. Men fick i torsdags Kåvepenin pga hade högt infektionsvärde i blodet, så har nu fått diagnosen öroninflammation i både ytter och innerörat, i alla jävla hörgrejer som finns.
Har känt mig yr ibland i några/någon vecka, men ej tänkt vidare på det. Så igår i duschen så började hela rummet snurra ett tag, jätteobehagligt. Så googlade nu på öroninflammation och yrsel, och fann en massa hemskt!!
Borde ringa sjukvårdsupplysningen kanske, men vågar ej nu pga de kommer säkert tillkalla ambulans och allt.
Åh hela umfamiljen måste följa med då!!
RING SJUKAN
enhimmelskdrog:
RING SJUKAN
Men gör det åt mig!!! Vågar inte nu
weed
Infektioner i mellanörat kan orsaka yrsel om den sprider sig in i balansorganet. Det är ett allvarligt tecken och om man har öroninflammation och får yrsel ska man omedelbart ringa 112 eller uppsöka akutläkare.
Infektioner i mellanörat kan orsaka yrsel om den sprider sig in i balansorganet. Det är ett allvarligt tecken och om man har öroninflammation och får yrsel ska man omedelbart ringa 112 eller uppsöka akutläkare.
passaro:
weed
SLUTA TRAMSA, DETTA ÄR ALLVAR!!!!
*skrämmer upp*
MEN nääääää
isola:
SLUTA TRAMSA, DETTA ÄR ALLVAR!!!!
MEN RING DÅ FÖR FAN!
men? ring bara hur svårt äre
du skulle ha ringt igår, du är redan sen
passaro:
MEN RING DÅ FÖR FAN!
Men sluta, jag vågar ju inte nu!!!! Åh
isola:
jag vågar ju inte n
vadå vågar inte?
isola:
Men sluta, jag vågar ju inte nu!!!! Åh
Mes. Du borde först få spö sedan läkarhjälp. Ring!