Aviseringar
Rensa alla

:(:(:(:((

Ämnesstartare

Har ju haft helvetesöron jättelänge, och har fortfarande. Men fick i torsdags Kåvepenin pga hade högt infektionsvärde i blodet, så har nu fått diagnosen öroninflammation i både ytter och innerörat, i alla jävla hörgrejer som finns. [sad]
Har känt mig yr ibland i några/någon vecka, men ej tänkt vidare på det. Så igår i duschen så började hela rummet snurra ett tag, jätteobehagligt. Så googlade nu på öroninflammation och yrsel, och fann en massa hemskt!!
Borde ringa sjukvårdsupplysningen kanske, men vågar ej nu pga de kommer säkert tillkalla ambulans och allt. [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
Åh hela umfamiljen måste följa med då!!

Citera
Ämnesstartare

RING SJUKAN [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

RING SJUKAN [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gör det åt mig!!! [cry][cry] Vågar inte nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

weed

SvaraCitera
Ämnesstartare

Infektioner i mellanörat kan orsaka yrsel om den sprider sig in i balansorganet. Det är ett allvarligt tecken och om man har öroninflammation och får yrsel ska man omedelbart ringa 112 eller uppsöka akutläkare.

Infektioner i mellanörat kan orsaka yrsel om den sprider sig in i balansorganet. Det är ett allvarligt tecken och om man har öroninflammation och får yrsel ska man omedelbart ringa 112 eller uppsöka akutläkare.

[no-no][no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

weed

SLUTA TRAMSA, DETTA ÄR ALLVAR!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

*skrämmer upp*

SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN nääääää [cry][cry][cry][cry][cry][cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

SLUTA TRAMSA, DETTA ÄR ALLVAR!!!!

MEN RING DÅ FÖR FAN!

SvaraCitera
Ämnesstartare

men? ring bara [crazy] hur svårt äre

SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle ha ringt igår, du är redan sen [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

MEN RING DÅ FÖR FAN!

Men sluta, jag vågar ju inte nu!!!! Åh [cry][cry][cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag vågar ju inte n

vadå vågar inte?

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men sluta, jag vågar ju inte nu!!!! Åh

Mes. Du borde först få spö sedan läkarhjälp. Ring!

SvaraCitera