patrick bateman:
just nu? han har varit störst i 12 år nu (när det blir 2011)
Han har ju inte varit den största hiphopartisten i 12 år i sträck. Var det inte typ för nått år sen han gjorde sin "comeback" efter att ha varit borta i typ 3 år?
patrick bateman:
haha det där är inget från honom även om hans nya CD inte alls är fantastisk och är lite fjantig men det är rätt ok eftersom han redan har gjort allt
Jag vet att han inte skrev det där. Jag skrev det där. Jag kan inte eminemtexter, men det verkar vara i den graden hans texter ligger på i dagens läge (googlade och hittade nu: "I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand" Cheesy.)
patrick bateman:
nej men MJ är ju störst inom pop och sen elvis eller beatles inom rock och eminem inom hiphop
Jaha
Les voleurs:
Han har ju inte varit den största hiphopartisten i 12 år i sträck. Var det inte typ för nått år sen han gjorde sin "comeback" efter att ha varit borta i typ 3 år?
jo han kom tillbaka tidigt 2009 men hur bra var hiphopen under den tiden han var borta? den dog helt
Les voleurs:
Jag vet att han inte skrev det där. Jag skrev det där. Jag kan inte eminemtexter, men det verkar vara i den graden hans texter ligger på i dagens läge (googlade och hittade nu: "I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand" Cheesy.)
jepp det där är cheesy men det är en låt. du kan ju gå tillbaka i tiden och titta på texter då istället för att döma av en låt
patrick bateman:
hur bra var hiphopen under den tiden
Massvis med plattor (som du kanske missat då de inte fanns med på billboard) bland annat Donuts med J dilla.
patrick bateman:
den dog helt
Om du pratar om mainstreamvärlden så fanns ju alltid kanye west
där (som faktist gör rätt bra musik)
patrick bateman:
jepp det där är cheesy
Les voleurs:
Massvis med plattor (som du kanske missat då de inte fanns med på billboard) bland annat Donuts med J dilla.
bajs
Les voleurs:
Om du pratar om mainstreamvärlden så fanns ju alltid kanye west
där (som faktist gör rätt bra musik)
aldrig gillat kanye och kommer aldrig gilla honom. dock är hans senaste skiva rätt bra, alla annan skit han gjorde när eminem var borta var kasst
patrick bateman:
bajs
Javet, riktiga hiphopartister samplar ju haddaway
patrick bateman:
alla annan skit han gjorde när eminem var borta var kasst
Nu pratade vi väl om hur stor hiphopen var? Som sagt, störst är inte bäst.