d e att man slipper bli så jävla fet!! hur kommer d sig att tjejer som har kille blir så jävla feta o fula?? e ni dumma i huvudet??
haha
Tilda1988:
jävla feta o fula??
blir dom det eller bara inbildar du dig (A) dom kanske känner att dom inte behöver anstränga sig så mkt för å få uppmärksamhet
du jag blir fan smalare
äter typ inget så dom ska tycka jag är smal så jag kan knulla med dom utan att skämmas och kanske bli hatisk som vanligt men aso det gör lite så dom tycker mm du måste äta mli och det är inte ofta killar säger du måste äta tjejen för dom tycker det är äckligt
skojaba men lite så är det
BLODÅDRA:
äter typ inget så dom ska tycka jag är smal så jag kan knulla med dom utan att skämmas och kanske bli hatisk som vanligt men aso det gör lite så dom tycker mm du måste äta mli och det är inte ofta killar säger du måste äta tjejen för dom tycker det är äckligt
skojaba men lite så är det
jA men du e lika störd i huvet som dom feta
Tilda1988:
dom feta är väl dom normala elr
förutom dom bitchiga tjocka, hatar dom
BLODÅDRA:
dom feta är väl dom normala elr
nej dom feta är dumma i huvudet som försakar sin gamla livsstil bara för att det e så jävla mkt bekvämare o tryggare att ligga hemma på soffan o käka kakor o glass o ha petting
har blivit smalare varje gång jag har kille
behöver inte tänka på det ananrs kan vara hur tjockk jag vill ingen behövr se mig eller bry sig oj vad fet hon är? nej inte ditt probm fattar du!! äter skit fet
´
Tilda1988:
va elak du är
Tilda1988:
nej dom feta är dumma i huvudet som försakar sin gamla livsstil bara för att det e så jävla mkt bekvämare o tryggare att ligga hemma på soffan o käka kakor o glass o ha petting
men usch vad äckligt då alltså jag tror de flesta tjocka kanske inte bara ligger hemma utan bara äter mer
kanske de ha dåliga gener också osv. liksom, alla tjocka är inte lata och dumma i huvudet. varför hatar du dom tjocka!!!!!!!!
Ja fy fan alltså, det är säkert tjocka människor som upprätthåller den där jävla tyngdkraften också. Jag föreslår att vi dödar dem alla.
Tilda1988:
d e att man slipper bli så jävla fet!! hur kommer d sig att tjejer som har kille blir så jävla feta o fula?? e ni dumma i huvudet??
Därför att tjejerna vill äta lika mycket som sin partner, och killar kan käka mer utan att bli tjocka...
Alltså när de äter lika stora portioner som killen så får de lite fläsk.
Tråden låst på grund av inaktivitet