Roslagsvatten AB:
det håller jag med om, visste bara inte vrf just karatekatten, menmen, troll brukar ju bli avslöjade är väl bara en tidsfråga
Nä, jag vet inte. Bara en magkänsla sådär. De är väldigt likadana på sättet de skriver.
Roslagsvatten AB:
ofta nån kan vara så sjuk irl (varna mig, var värt att få det sagt)
Alltså jag kan ha missat något men hon verkar bara väldigt promiskuös och ytlig, och ha lite udda fetischer.
Roslagsvatten AB:
nu är jag känd på um!!!!!!!!!!!
för att du har 100 besökare? jag har varit med i 3 dar och har 278 st... och jag är ju allt från känd...
Robler:
för att du har 100 besökare? jag har varit med i 3 dar och har 278 st... och jag är ju allt från känd...
varit medlem ganska mkt länge, blivit låst ett par gånger o haft övefr 6000 besökarepå andra acc
Robler:
Men du har ett F vid ditt namn, det gör all skillnad. På sant alltså.
edit: aha, du ljög 🙁
Stringburka:
Alltså jag kan ha missat något men hon verkar bara väldigt promiskuös och ytlig, och ha lite udda fetischer.
skapade några extream trådar enligt budolicious och har för mig att jag läst liknande
Robler:
Lol, du har typ 11.
Ja gratulerar.
SilentScream:
Lol, du har typ 11.
haha you notest 😉 men nu är det så att för att kolla det så måste du gå in på min profil och kolla och då får jag fler besökare 😉
har 2, är jag känd nu?
Tråden låst på grund av inaktivitet