Det är vad jag röstar på - ingen töntig president - ingen töntig kung. Blir bäst så känner jag - vad tycker ni? ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)

Ingen töntig president - ingen töntig kung - inget töntigt parlament.
passaro:
Ingen töntig president - ingen töntig kung - inget töntigt parlament.
Alla ska bort!
Rösta på mig så skall jag förena individualism med möjligheter och total kontroll över existensen
1 korrupt ledare eller 349 korrupta ledare, skit samma. Det spelar ingen roll, du och jag kommer ändå aldrig att påverka utvecklingen i de stora frågorna. Politik är bara deprimerande.
Den enda sanna demokraten är anarkist.
dazed:
1 korrupt ledare eller 349 korrupta ledare, skit samma. Det spelar ingen roll, du och jag kommer ändå aldrig att påverka utvecklingen i de stora frågorna. Politik är bara deprimerande.
nej, det är ju inge bra...då kommer de där 349 människorna bara bestämma och ta beslut efter egna intressen
tror jag iaf
Chibibbi:
nej, det är ju inge bra...då kommer de där 349 människorna bara bestämma och ta beslut efter egna intressen
du menar utan kungen så rubbas någon typ av maktbalans då llr? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
All makt åt skogen!
Asha:
du menar utan kungen så rubbas någon typ av maktbalans då llr?
nej, läs om läs rätt ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Chibibbi:
![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Asha:
du menar utan kungen så rubbas någon typ av maktbalans då llr?
...
elr ah, tänkte parlamentarism som att det bara skulle va riksdagsledamöter som bestämmer...sen kom jag på att det var fel
Chibibbi:
nej, läs om läs rätt
JA MEN VI HAR 349 PERSONER I RIKSDAGEN IDAG!! UTAN EN KUNG ELLER PRESIDENT SÅ SÄGER DU ATT DET SKULLE GÅ ÅT HELLVETE????