Glassbil:
jag är själv omogen och tycker det är najs att va omogen 😀
Jag uppfattar det som att du har fått uppfattningen om att jag anser att folk ska växa upp snabbt, det gör jag inte, inte alls, men jag måste ju träffa någon som ligger på min nivå... Någorlunda i alla fall.
Glassbil:
man kan vara vuxen och barnslig 😀
Självklarhet.
KamikazeTomten:
Ja, men har jag har aldrig sett en vuxen 16 åring dock.
Nixpix, inte jag heller.
Greger_EFG:
men oftast tror jag få killar känner sig utnyttjade på samma sätt som tjejer.
När jag fick reda på det så försökte jag prata med honom om det och så sa han "Det är lugnt, jag har kommit över det nu".
niz
Violine:
När jag fick reda på det så försökte jag prata med honom om det och så sa han "Det är lugnt, jag har kommit över det nu".
Jo kände mig väl halvt utnyttjad av en 25-årig brud för ett tag sen, men hade nog ansetts värre om hon va snubbe så att säga.
nameit:
är det okej?
det är ju bara äckligt
Greger_EFG:
Jo kände mig väl halvt utnyttjad av en 25-årig brud för ett tag sen, men hade nog ansetts värre om hon va snubbe så att säga.
Vilken tur att jag inte är en snubbe.
nameit:
min bästa kompis lilla syster är 12år och har regelbundet sex, är det okej?
Ganska ung
nameit:
Fast hon säger att hon bara har haft det med en persorn!
Och i hennes ålder, det bestämmer la hon, vissa blir mogna tidigare så...shit går hon 6:an???
8 åriga flickor tvingas ha sex med äldre män i andra länder och ni bryr er om den här 12 åriga tjejen som gör det frivilligt
Vill inte ens tänka på vad hon kommer göra vid 16 års åldern.
Violine:
Vilken tur att jag inte är en snubbe.
Excakt! Då hade det ju ansetts som att du ytnyttjade den stackars flickan(människor med fittor anses tydligen enligt tradition vara vandrande offer).
Nu va d väl mest "skickligt" av killen att få däng så tidigt och med någon äldre t o m.
Själv tycker jag inte såhär, men det är traditioner man kan KÄNNA.
Greger_EFG:
Nu va d väl mest "skickligt" av killen att få däng så tidigt och med någon äldre t o m.
Det är lite sad att man tänker så. :/
ti_92:
8 åriga flickor tvingas ha sex med äldre män i andra länder och ni bryr er om den här 12 åriga tjejen som gör det frivilligt
... relevans?
Violine:
Det är lite sad att man tänker så. :/
Hahah guess so.
Men samhället ser det ju oftast så.
Å andra sidan har det väl lite med biologi o göra. Är ju inte konstigt att tjejer släpper till för killar som verkar ha bra "drag", ger deras kids bra egenskaper, medans det är en katastrof o dänga någon med dåliga egenskaper...
För killar spelar det ju eg inte roll på samma sätt om tjejen blir gravid.
Dead-Inside:
... relevans?
Är inte synd om henne helt enkelt.
sk
I-lands problem.
Tror hon försöker mena på att det är en mindre viktig moralisk fråga, snarare än något som faktiskt skadar.
Greger_EFG:
För killar spelar det ju eg inte roll på samma sätt om tjejen blir gravid.
Du har en poäng där... Faktiskt.
Greger_EFG:
Är inte synd om henne helt enkelt.
sk
I-lands problem.
Jo men att "andra har det sämre" är ju fantastiskt ointressant oavsett vilken fråga det är du diskuterar. Om det är som du skriver, att det inte skadar, då säger man det. Man tar inte upp något jävla exempel med andra länder som inte har ett piss med saken att göra.
Dead-Inside:
Man tar inte upp något jävla exempel med andra länder som inte har ett piss med saken att göra.
Det håller jag definitivt med om.
Fast t_92 är väl för efterbliven för att argumentera, fan vet jag xD
Tråden låst på grund av inaktivitet