Scarlett oHara:
Well, det beror ju på hur man definerar nybörjare... har (som sagt?) spelat vanlig, 6-strängad akustisk och elgitarr i ungefär fyra år nu, 12-strängat har jag ingen erfarenhet alls av. Men det ska inte vara så himla svårt har jag hört.
Så pass alltså? Ska inte bli några problem alls för dig då tror jag (: Men kolla upp Furch, som sagt bästa gitarrerna jag vet! Min gick tyvärr sönder för ett tag sen, och jag köpte en Norman istället (för att få lite omväxling). De är också riktigt bra gitarrer enligt mig! Men se upp i butiken om du ska testa dom, orginalsträngarna är oftast riktigt odugliga, men det är bara köpa nya så är de underbara! Norman gitarrerna har oftast inbyggd mic, som nästan ingen av Furcharna har, om du gillar sånt alltså!
Extricity:
Men se upp i butiken om du ska testa dom, orginalsträngarna är oftast riktigt odugliga, men det är bara köpa nya så är de underbara!
Jaså, gäller det alla märken?
Extricity:
Norman gitarrerna har oftast inbyggd mic, som nästan ingen av Furcharna har, om du gillar sånt alltså!
Jag tror att jag är ute efter en med inbyggd mic, det verkar lite smidigare, mer allround, tycker jag.
Scarlett oHara:
Jaså, gäller det alla märken?
nja, bara speciellt Norman gitarrerna (:
Scarlett oHara:
Jag tror att jag är ute efter en med inbyggd mic, det verkar lite smidigare, mer allround, tycker jag.
bra! det är riktigt roligt med mic på akustiskt (:
Tråden låst på grund av inaktivitet