tja jag är 14 år och tränar undrar om jag tränar för mycket eller för lite detta är en vanlig tränings vecka för mej
måndag- 1 timme gym + thaiboxning + 30 smala/breda/vanliga armhävningar+ 100 situps + 8 min mag work out (hittade vidio på youtobe)
tisdag-- 1 timme gym +fotbollsträning + löpning 5 km + 30 smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps
onsdag - hockey sommarfys träning +30 smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps + 8 min mag workout
torsdag-- fotbolls träning + 1 timme gym +smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps + 8 min mag work out
fredag-- 30 smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps + 8 min mag work out + brukar åka till bad hus å simma 2 km
lördag-- typ alltid fotbolls match +30 smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps + 8 min mag work out
söndag--- +smala/breda/vanliga armhävningar + 100 situps + 8 min mag work out + 5 km löpning
ja så brukar en vecka se ut för mej tränings mässigt allså
ps bilden är minst 1 år gammal
För mycket ja.
Ja, du tränar för mycket.
Inget fel att man är lite aktiv men:
när ska kroppen få vila?!
Du tränar heeelt fel kan jag säga dig. fråga vilken expert som helst på ämnet.
Du kan endast utveckla/avancera dig om du Dopar dig, med det där schemat.
vrf läger du upp enen 1 år gamall bild
Det där programmnet ger dej med garanti toppenstarka och uthålliga muskler och jättekondis. Om det är till det du siktar (som att bli fotbolls- eller hockeyspelare), kan du köra det så länge du trivs med det. Men du bör absolut vila en dag i veckan - säj söndag.
Vill du bygga kraftigare muskler ska du träna med rätt tunga vikter på gymet och vila mera.
Om du med armhävningar menar s.k. pullups hängande i en stång, är det en väldigt bra extragrej vid sidan av gymet. Där kan du också göra hängande benlyft - riktigt bra för magmusklerna.
Däremot måste 100 vanliga situps snart (redan?) vara alldeles för lätt för dej = nästan bortkastad tid. - 8-minutersprogrammet på YT snart också, gissar jag. Hur länge har du använt det?
absolutabs:
Det där programmnet ger dej med garanti toppenstarka och uthålliga muskler och jättekondis
Nej
EN vilodag ska du iaf ha!
jag föreslår att du vilar på söndagen
absolutabs:
Däremot måste 100 vanliga situps snart (redan?) vara alldeles för lätt för dej = nästan bortkastad tid. - 8-minutersprogrammet på YT snart också, gissar jag. Hur länge har du använt det?
har använt det i 1 vecka det är as go mag träning
Homeless:
vrf läger du upp enen 1 år gamall bild
ehm klockan var 2 på natten och orkade inte ta en ny bild
svettsvenne:
jag föreslår att du vilar på söndagen
ok
Varför ens lägga upp en bild på din arm? Ska vi tycka att du är cool som har lite muskler? ^^ Nej minst en vilodag i veckan ska du ha, nu har du svar på din fråga.
Troll eller idiot