Aviseringar
Rensa alla

15 årig tjej vill ha sex med äldre kille

Ämnesstartare

Hejsan ! Jag är en 15 årig tjej som är väldigt kåt utan mig! Jag onanerar minst 3-4 gånger per dag och får fontänorgasmer ofta! Jag har aldrig haft sex , och jag drömmer om att bli knullad av en äldre och erfaren kille med en stor kuk .. Är de konstigt ??? De är jätte många killar i min ålder som vill ha sex med mig .. Men jag vill bli knullad av en äldre kille ..
Hur tänker ni ? Ska jag ändra på mig ? Kram en orolig tjej

Citera

Samma här, fast onanerar inte som om jag vore 15 längre.. Och vill träffa en kvinna, ingen man.. [smile]

SvaraCitera

Kåtflicka:

. Är de konstigt ???

jäätte

SvaraCitera

Kåtflicka:

Hur tänker ni ?

Det är standard [y]

SvaraCitera

[rolleyes]

SvaraCitera

[cry]

SvaraCitera

Kåtflicka:

Är de konstigt ???

Nej.

Kåtflicka:

Men jag vill bli knullad av en äldre kille ..

Hur mycket äldre?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Nej.Hur mycket äldre?

18-40 åldern

SvaraCitera

åguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

SvaraCitera

Kåtflicka:

De är jätte många killar i min ålder som vill ha sex med mig

Ledsen, men alla femtonåriga killar vill ha sex -.-

Kåtflicka:

Är de konstigt ???

Nej. Men va försiktig me män som e typ 25-40, många av dem utnyttjar unga tjejer något fruktansvärt, speciellt oerfarna tjejer som du

SvaraCitera
mynona

Dessi:

Nej. Men va försiktig me män som e typ 25-40, många av dem utnyttjar unga tjejer något fruktansvärt, speciellt oerfarna tjejer som du

var väldigt försiktig med 15åriga killar också. Det blir knappast vidare angenämt och trevligt om det börjar gå rykten i klassen.

SvaraCitera

Embrace urself, dirty PMs is incoming.

*skickar

SvaraCitera

mynona:

var väldigt försiktig med 15åriga killar också. Det blir knappast vidare angenämt och trevligt om det börjar gå rykten i klassen.

Ja, och använd inga siter. De e bara dumt, o kan ge dig betydligt otrevligare minnen än "bara" sex

Nej, ingen vill bli stämplad som *host* *host*

SvaraCitera

Dessi:

Ser inte problemet om hon bara är ute efter sex och inget förhållande.

SvaraCitera

Ganon:

Ser inte problemet om hon bara är ute efter sex och inget förhållande.

[tired]

Vi snackar typ våldtäkt, kompis

SvaraCitera