Hejsan ! Jag är en 15 årig tjej som är väldigt kåt utan mig! Jag onanerar minst 3-4 gånger per dag och får fontänorgasmer ofta! Jag har aldrig haft sex , och jag drömmer om att bli knullad av en äldre och erfaren kille med en stor kuk .. Är de konstigt ??? De är jätte många killar i min ålder som vill ha sex med mig .. Men jag vill bli knullad av en äldre kille ..
Hur tänker ni ? Ska jag ändra på mig ? Kram en orolig tjej
Samma här, fast onanerar inte som om jag vore 15 längre.. Och vill träffa en kvinna, ingen man..
Kåtflicka:
. Är de konstigt ???
jäätte
Kåtflicka:
Hur tänker ni ?
Det är standard
Kåtflicka:
Är de konstigt ???
Nej.
Kåtflicka:
Men jag vill bli knullad av en äldre kille ..
Hur mycket äldre?
Ganon:
Nej.Hur mycket äldre?
18-40 åldern
åguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kåtflicka:
De är jätte många killar i min ålder som vill ha sex med mig
Ledsen, men alla femtonåriga killar vill ha sex -.-
Kåtflicka:
Är de konstigt ???
Nej. Men va försiktig me män som e typ 25-40, många av dem utnyttjar unga tjejer något fruktansvärt, speciellt oerfarna tjejer som du
Dessi:
Nej. Men va försiktig me män som e typ 25-40, många av dem utnyttjar unga tjejer något fruktansvärt, speciellt oerfarna tjejer som du
var väldigt försiktig med 15åriga killar också. Det blir knappast vidare angenämt och trevligt om det börjar gå rykten i klassen.
Embrace urself, dirty PMs is incoming.
*skickar
mynona:
var väldigt försiktig med 15åriga killar också. Det blir knappast vidare angenämt och trevligt om det börjar gå rykten i klassen.
Ja, och använd inga siter. De e bara dumt, o kan ge dig betydligt otrevligare minnen än "bara" sex
Nej, ingen vill bli stämplad som *host* *host*
Dessi:
Ser inte problemet om hon bara är ute efter sex och inget förhållande.
Ganon:
Ser inte problemet om hon bara är ute efter sex och inget förhållande.
Vi snackar typ våldtäkt, kompis