FreeWay89:
Har nog läst allt vad du skrivit nu och håller med dig i det mesta.
Men något man får ta i beaktning är att både Blessmycurse & ungmamma_frankrike är två unga flickor. Kvinnor överlag är väldigt emotionella, mer än oss killar. vilket öppnar upp för en hel del känsloresonemang som vi killar tycker är helkorkat. Är man dessutom full i hormoner som alla tonåringar är så förvärras situationen. Dom minsta sakerna kan få stor betydelse. Exempelvis så började en i min förra klass att storböla för att hon vidbrände sin lilla fiskbit i Hemkunskapen. Som om inte det vore nog så blir kvinnorna än mer fulla vid hormoner när dom är gravida. För något som kanske både du och jag, liksom vilka andra män som helst borde kommit över väldigt snabbt tenderar kvinnor att greppa sig fast vid för en tid. ibland väldigt lång. Vi män har nog lite svårt att sätta oss in alla gånger hur kvinnor verkligen har det, på samma vis som kvinnorna har det om oss.
Kontentan är att dom två tänker som dom gör för att dom är två små flickor. Man kan helt enkelt inte begära att dom ska tänka på något som är över deras tillfälliga nivå, men det visste du förmodligen redan. En intressant länk jag sprang på angående skillnaden mellan kvinnor och mäns tänk
http://www.mastersofhealthcare.com/blog/2009/10-big-differences-between-mens-and-womens-brains/
Och Mods, Nej det här inlägget var inget illa menat mot just specefikt kvinnor...
Kitten:
lycka till!
TACK!
det värmer verkligen, förhoppningsvis växer våran dotter upp till att tycka vi ärr okej föräldrar fastän vi var unga när hon föddes.
Sming:
Men något man får ta i beaktning är att både Blessmycurse & ungmamma_frankrike är två unga flickor.
Jo du har mycket väl rätt i det du säger.
Män är ju tyvärr handikappade i det att vi måste ha logik i den diskussionen vi för.
Intressant länk btw. Kan man ju visa för dom som säger att det inte finns någon biologisk skillnad mellan män och kvinnor.
Sming:
http://www.mastersofhealthcare.com/blog/2009/10-big-differences-between-mens-and-womens-brains/
intressant länk...
obs ungen är egentligen min, har legat med jaques bakom din rygg!!!
OF 5:
barn skall inte ha barn hur mogna de än tror sig vara.
Men gjort är gjort. Så, lycka till
strawbeerry:
lycka till
¨
tack!
kosjka:
obs ungen är egentligen min, har legat med jaques bakom din rygg!!!
jag tror faktist inte det, sure om du har legat med honom HAHA, men du är inte mor till mitt barn för jag kommer ihåg ganska starkt att jag var gravid och att jag födde milja, inte du.
14 år.. -_-
Jag hade skjutit mig själv i magen om jag blev gravid nu.
15 år & mamma?
Skyller på ditt stjärntecken.
Försöker du propagera för detta så är du ju inte lite korkad..
lilleman29:
14 år.. -_-
men lycklig!
Geigerzähler:
Jag hade skjutit mig själv i magen om jag blev gravid nu.
grattis dårå!
komplicerad:
15 år & mamma?Skyller på ditt stjärntecken.
nu är jag inte på topp när det gäller stjärntecken, vill du förklara?
isola:
Försöker du propagera för detta så är du ju inte lite korkad..
eh?
du pratar inte med fransk meningdbyggnads som såna brukar..
ungmamma_frankrike:
grattis dårå!
Grattis till... Mitt sunda förnuft?
TROOOOOOOLLLL
nu är du sådär ond igen geigerzähler 🙁