Aviseringar
Rensa alla

15, mamma, bor i frankrike, tänkte förklara hur det är att vara ung mamma och se vad ni tycker!

Ämnesstartare

Geigerzähler:

Grattis till... Mitt sunda förnuft?

nej grattis till din idioti att vilja döda ditt barn.

SvaraCitera

ungmamma_frankrike:

nu är jag inte på topp när det gäller stjärntecken, vill du förklara?

stenbockar är trotsiga - bestämda & envisa
dominanta

SvaraCitera

Ursäkta, men ni har alltså varit ihop 1 år o bor ihop o "planerar o gifta er" LOL.

SvaraCitera

Enligt mig, oerfaren=ännu mer vilja ha kondom!? Var är RÄDSLAN för att bli gravid och om man gör abort = risk o bli steril? Folk borde få mer info om detta, bra det håller för er , än så länge iaf , och du klarat det bra, MEN på tok för tidigt är det och vara 14, 15 och få ett barn....

SvaraCitera
Ämnesstartare

snåljåp:

du pratar inte med fransk meningdbyggnads som såna brukar..

jag har gått svensk skola i hela mitt liv, därför kan jag prata ganska korrekt svenska.

lemuu:

Ursäkta, men ni har alltså varit ihop 1 år o bor ihop o "planerar o gifta er" LOL.

tänk för att det gör vi! 🙂

lemuu:

och du klarat det bra, MEN på tok för tidigt är det och vara 14, 15 och få ett barn....

jag vet att det är för tidigt, men det är mitt val. och jag har alltid stödet från mina föräldrar[bigcheers]

SvaraCitera

lemuu:

LOL

Någonting som är mer lol är att min pappa gifte sig med en filipin få veckor efter dem hade mötts [shake] Antar att han var desperat.

SvaraCitera

spaceFlea:

Någonting som är mer lol är att min pappa gifte sig med en filipin få veckor efter dem hade mötts Antar att han var desperat.

Love is desperate [y]

SvaraCitera

spaceFlea:

Någonting som är mer lol är att min pappa gifte sig med en filipin få veckor efter dem hade mötts [shake] Antar att han var desperat.

Shit, haha..

SvaraCitera

retsti:

nu är du sådär ond igen geigerzähler 🙁

[sad]

ungmamma_frankrike:

nej grattis till din idioti att vilja döda ditt barn.

Nej, jag skulle aldrig döda något barn efter som att jag inte skulle bli gravid från första början. [smile]

SvaraCitera

intresserar mig inte vad dina syskon heter och hur gamla de är faktiskt 🙁

SvaraCitera
Spyro

jag pallade inte läsa ledsen tjejen

SvaraCitera

Angelize:

fejk fejk fejk

Angelize:

fejk fejk fejk

Angelize:

fejk fejk fejk

Låtsades också vara ung mamma på intenret, och diverse andra påhittade historier, när jag var 11-12

SvaraCitera

ungmamma_frankrike:

När man är 12 är man abslout inte redo för att bli varken mamma eller pappa.

Nej och det är man inte heller som 14 åring :S ??????
detta är bara helt sjukt :S

SvaraCitera

Säger bara detta, pga ditt beslut att föda ditt barn så kommer du nu aldrig ha en RIKTIG ungdoms uppväxt, seriöst. Jag tyckker att du kommer missa en hel del i ditt ungdoms liv. Och visst det finns inget finare än sitt egna barn, Men ditt beslut att föda barnet i 14 års åldern var TOK förtidigt!

SvaraCitera

Det är ett troll. [smile]

SvaraCitera