Zapetta:
han gillar väl småpojkar bättre,
hahaha det där lät fel. är väl inte så stor skilland på tjejer och killar i den åldern? var det inte när jag var liten iaf
Zapetta:
eller ser han som sin förlorade lillebror
har han förlorat en lillebror?
Zapetta:
får väl helt enkelt bara vänta och se, de växer nog ifrån varandra när 15-åringen börjar gymnasiet
ja inte mycket annat att göra än att vänta. mm skulle tro det. dock coolt om de inte gör det
patrick bateman:
hahaha det där lät fel. är väl inte så stor skilland på tjejer och killar i den åldern? var det inte när jag var liten iaf
Tycker det är ganska stor skillnad på flera sätt. Min systerson ägnar bara tid åt "pojkiga" saker medan 15-åringens lillasyster drömmer sig bort i Barbies värld bland rosa fluffmoln osv. Sen kroppsligt är det väl kanske inte egentligen så står skillnad mer än att den ena har petterniklas och den andra har kissemurra (ja jag använder barnsliga namn på barns könsdelar )
patrick bateman:
har han förlorat en lillebror?
haha oj jag menade mer "brodern han aldrig fick"
patrick bateman:
dock coolt om de inte gör det
ja, de kanske får ett starkt och mysigt band till varandra på ett icke pervigt sätt..
Zapetta:
Tycker det är ganska stor skillnad på flera sätt. Min systerson ägnar bara tid åt "pojkiga" saker medan 15-åringens lillasyster drömmer sig bort i Barbies värld bland rosa fluffmoln osv.
haha vad typiskt. är väl olika från unge till unge. när jag var liten var alla mer eller mindre likadana. rosa fluffmoln låter faktiskt mysigt
Zapetta:
Sen kroppsligt är det väl kanske inte egentligen så står skillnad mer än att den ena har petterniklas och den andra har kissemurra (ja jag använder barnsliga namn på barns könsdelar )
haha inget del med de namnen. jo det är väl den enda skillanden men det tänker väl inte småbarn så mycket på
Zapetta:
ja, de kanske får ett starkt och mysigt band till varandra på ett icke pervigt sätt..
haha ja tänkte nästan det pga din den hade inte passat så bra in ifall han hade förlorat en lillebror. fast jo det kan ju hända att han gör det
Zapetta:
mm vem vet, det hade varit fint och lite filmaktigt. haha ja förhoppningsvis
KROSSA VUXENHETEN
patrick bateman:
haha vad typiskt. är väl olika från unge till unge. när jag var liten var alla mer eller mindre likadana. rosa fluffmoln låter faktiskt mysigt
ja så var det här också, killarna brukade joina oss i våra barbielekar med sina actionmans.. men ja jag lekte mycket blandat med både killar och flickor
patrick bateman:
haha ja tänkte nästan det pga din den hade inte passat så bra in ifall han hade förlorat en lillebror. fast jo det kan ju hända att han gör det
haha hade varit lite elakt av mig och jag är inte elak
Zapetta:
ja så var det här också, killarna brukade joina oss i våra barbielekar med sina actionmans.. men ja jag lekte mycket blandat med både killar och flickor
haha grym blandning, coolt. vi hade typ aldrig såna lekar med leksaker. vi hade typ oftast pokemon fast det gillade aldrig tjejerna och harry potter. minns att filmerna kom då och var rätt poppis
Zapetta:
haha hade varit lite elakt av mig och jag är inte elak
haha ja en aning. bra det inte bra att vara elak...men kul ibland
patrick bateman:
haha grym blandning, coolt. vi hade typ aldrig såna lekar med leksaker. vi hade typ oftast pokemon fast det gillade aldrig tjejerna och harry potter. minns att filmerna kom då och var rätt poppis
oh pokemon, det var grymt! man hade ju hur många som helst
patrick bateman:
inte bra att vara elak...men kul ibland
haha ja det kan det vara, lite busigt sådär
Zapetta:
oh pokemon, det var grymt! man hade ju hur många som helst
haha coolt. ja var askul att samla. hos oss var dock nästan inga tjejer intresserade av det. var den gamla goda tiden med pokemonkort, spel, filmer osv.
Zapetta:
haha ja det kan det vara, lite busigt sådär
haha ja precis. som man fick vara på halloween för i tiden
patrick bateman:
haha coolt. ja var askul att samla. hos oss var dock nästan inga tjejer intresserade av det. var den gamla goda tiden med pokemonkort, spel, filmer osv.
var väl kanske inte så jättemycket tjejer här heller som var intresserade, men jag var en fanatiker haha älskar 4e filmen!!
patrick bateman:
haha ja precis. som man fick vara på halloween för i tiden
åh, minnen väcks till liv! var oftast utklädd till en humla med clownperuk.. målad "läskigt" i ansiktet hahahaha
Zapetta:
var väl kanske inte så jättemycket tjejer här heller som var intresserade, men jag var en fanatiker haha älskar 4e filmen!!
haha coolt det. alltid bra att sticka ut lite ur mängden hmm nu får jag tänka hårt. är den fjärde den där det typ kommer en ny pokemon in i bilden? jag gillade ettan och tvåan bäst, speciellt ettan. den var grym!
Zapetta:
åh, minnen väcks till liv! var oftast utklädd till en humla med clownperuk.. målad "läskigt" i ansiktet hahahaha
haha alltid roligt med gamla minnen. hahaha coolt att vara en humla. måste ha sett jäkligt läskigt ut. vi var sällan utklädda, var bara klädda helt i smart och hade screammasker på oss och lekte rövare ute
patrick bateman:
haha coolt det. alltid bra att sticka ut lite ur mängden hmm nu får jag tänka hårt. är den fjärde den där det typ kommer en ny pokemon in i bilden? jag gillade ettan och tvåan bäst, speciellt ettan. den var grym!
Det handlar om de där glaskulorna, kanske inte är 4e.. fick bara för mig det
patrick bateman:
var bara klädda helt i smart och hade screammasker på oss och lekte rövare ute
men åh låter ju asnice hahaha!
Zapetta:
Det handlar om de där glaskulorna, kanske inte är 4e.. fick bara för mig det
jo tror det var fyran för ettan är ju dne med mewtwo och ön sen var tvåan den som hette nåt löjligt som ensam är stark och trean var den kassa med den pokemonen jag inte minns namnet på men minns hur han såg ut så måste ha varit fyran
Zapetta:
men åh låter ju asnice hahaha!
haha ja det var soft. gamla goda tider
Zapetta:
Vad får en 15 åring ut av att umgås med en som är 7?
Zapetta:
grannkillen
Zapetta:
sitter och spelar tv-spel tillsammans
Zapetta:
spelar fotboll
Zapetta:
min syster och 15-åringens mamma är ju väninnos och umgås mycket
Ser verkligen inte det konstiga, grannkillar som spelar fotboll och tv-spel tillsammans?
Frippe96:
Ser verkligen inte det konstiga, grannkillar som spelar fotboll och tv-spel tillsammans?
nej jag har förstått att det inte finns något konstigt med det oavsett åldersskillnaden