Aviseringar
Rensa alla

16 år, bli gravid för att få soclägenhet?

Är det inte VÄLDIGT oansvarigt att sätta ett barn i världen utan någon trygghet alls? Socialen är väl under de flestas värdighet?

SvaraCitera

Kommer mörda dig med mina bara händer (nagellacket räknas ej) om du blir gravid bara för att få en lägenhet.
djävla horidiot. inväntar den kanske kommande varningspoängen som jag kommer få - den bjuder jag på.

passar på att kalla dig idiot i samma inlägg och om jag får en till varningspoäng för det är det inte kul.

Idiot

SvaraCitera

Om du blir gravid för en lägenhet så hoppas jag att du får sådana otroliga stretchmarks att du aldrig kommer våga visa din mage för någon, samt att du får åderbråck i benen.

Jag hoppas också att ditt framtida barn läser den här tråden och således kommer fördöma dig offentligt som den snyltare du är.

SvaraCitera

spenatsmakarbajs:

Typ adoptera bort den, eller sälja till någon släkting som inte kan få barn eller ngt.

Jag tycker det låter som en bra ide, vad kostar den?
Jag bjuder 20 000 [smile]
Förut tänkte jag köpa en hamster, men dom verkar inte lika roliga att programmera.

SvaraCitera

spenatsmakarbajs:

16 år, bli gravid för att få soclägenhet?

Hej, är desperat efter att få flytta ut härifrån! Vill ha soclägenhet, men fick avslag och pallar inte gå upp till länsrätten med det nu. Tror ni jag får soclägenhet om jag blir gravid? - För då borde dom la tycka att jag behöver vara i en lugn och trivsam miljö..

Jag kan fixa så du blir gravid så garanterar jag dig en lägenhet förutsatt att du inte bor i Stockholm. [smile]

Dold text: nej, jag skämtade bara...

SvaraCitera

Stackars barn som bara blir till p pga en desperat mamma.. Och att ta hjälp av socialen är under de flestas värdighet! Hur kan du vilja uttnyttja skattepengarna på det sättet? Skaffa dig ett jobb FFS!!

SvaraCitera

Bedrövligt att man faktiskt kan göra sådär.

Stackars små liv...

SvaraCitera

Får typ panik när jag ser hur många dumma idiotiska människor det finns.

SvaraCitera

nehj sluta

SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Kommer mörda dig med mina bara händer (nagellacket räknas ej) om du blir gravid bara för att få en lägenhet.
djävla horidiot. inväntar den kanske kommande varningspoängen som jag kommer få - den bjuder jag på

Tyckte verkligen om det här inlägget.

SvaraCitera

Barnbidrag:

Tyckte verkligen om det här inlägget.

[y] fick precis 2 varningsp![party]

SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

fick precis 2 varningsp!

Värt ändå, hoppas hon blev ledsen över ditt inlägg. [love]

SvaraCitera

Barnbidrag:

Värt ändå, hoppas hon blev ledsen över ditt inlägg.

[bigsmile]Ja, hoppas verkligen hon tog åt sig!

SvaraCitera

reeplay:

Jag hoppas du e fejk

+1

SvaraCitera

Alltså ursäkta men om du bestämmer dig för att bli med barn för att få soclägenhet, så vet du inte vad du ger dig in på, och jag tycker hemskt mycket synd om barnet.

SvaraCitera