kom hem till mig vettu
reedbull:
kom hem till mig vettu
i don't do home deliverys, but if i did it would probably be the best delivery in the world
tuss:
i don't do home deliverys, but if i did it would probably be the best delivery in the world
Nice one.
Nachac:
Nice one.
i know right ;D
it's legen.. wait for it.........
DAAARY!
tuss:
i know right ;D
it's legen.. wait for it.........
Inte för många referenser
jooooooooooo (a)
tuss:
Kan man bli mindre kåt på nåt sätt?
ta en tur med mig
kärlekenframförallt:
Kan faktiskt förstå att man tvekar lit
behöver ju inte ta vemsomhelst eftesom det finns så många...
stort utbud = ta den bästa
kärlekenframförallt:
Tänk det där unga oskyldiga livet
det jag gör
tuss:
Kan man bli mindre kåt på nåt sätt?
Hur man blir mindre kåt guide typ.
Cloud_Strife:
Sat Kriya övningen som nämns i första klippet.
Bra sätt att leda den sexuella energin vilket är leda din kreativitet uppåt i kroppen istället för neråt. Några exempel är att skriva böcker, musik, spela sporter som fotboll och volleyboll väldigt ofta, Svetta mycket och ta kalla duscher.
T.ex Mozart använde hans kreativitet till att skapa symfonier och sonater från han var 5 år till han var 34.
Ett sätt att leda den sexuella energi är nog att utöva Kundalini Yoga.
Kundalini Yoga (Mer information om du klickar på länken)
Är medvetenhetens yoga. Skillnaden mellan kundalini yoga och andra I kundaliniyoga är det större fokus på den mentala och andliga delen av yoga. Hathayoga (dit både iyengaryoga och ashtangayoga hör) består traditionellt av kroppsställningar och andningsövningar.I kundalini yoga är de flesta kroppsställningarna i kundaliniyoga är relativt lätta att utföra. Nästan alla människor kan göra övningarna även om man är lite äldre eller inte har tränat på länge. I de flesta övningarna kombineras rörelser med kraftfull andning, därför brukar man kalla kundaliniyoga för en aktiv och dynamisk yogaform.
Börja med Kundalini yoga
Börja med att gå en grundkurs i kundaliniyoga så att du lär dig alla yogaövningar och meditationer ordentligt. Det är bättre att gå en grundkurs än att lära sig genom att läsa böcker eller gå på drop-in klasser. Sök efter en diplomerad kundaliniyogalärare och fråga alltid efter hans eller hennes utbildning. Det är avgörande för yogakursens kvalitet.http://www.3ho.org/search/findteacher.php?countryRegion=Europe&countryCode=SE
Kåtheten går ju i vågor och ibland är man helt galet kåt hela tiden. Särskilt när man har en hel massa hormoner som rasar runt i kroppen. När jag var 17 så hade jag kunnat knulla som en kanin hela dagarna. 😉
BadAssLezbo:
ta en tur med mig
tuss:
görs kl tre på natten rå?
tuss:
jooooooooooo (a)
Din avatar ger mig lust att vilja knulla lite vett i dig.
BadAssLezbo:
görs kl tre på natten rå?
då tänker jag på dig såklart :3
Nachac:
Din avatar ger mig lust att vilja knulla lite vett i dig.
hahahahaa ja såå kan man ju säga det.. Istället för att ge adekvata argument till varför man skall byta åsikt >__>