framtidstron är död:
ska jag ha sex med din mamma eller
visst, hon har öppet varje natt, 23-05, bara att komma över
Var/Är hon gift?
keybored:
Jag träffade en tjej som är åtta år äldre än mig.
Det var okej tills hon ville presentera mig för släkten som officiell pojkvän. Samt att hon ville att jag skulle bli far till hennes barn.
Det tycker inte jag är okej.
Detsamma om ditt fall. Hon måste vara sjukt WT.
Varför inte? Du är väl en vuxen man och ingen liten skitunge?
Nej, hon var inte WT. Hon var högutbildad, hade ett prestigefyllt jobb på en myndighet, hade allmänt god smak och var både vacker och sympatisk.
Vi som både har utseende och hjärna bryr oss inte så mycket om ålder, eller vad ni pöbeln tycker.
anonym_person:
Du är väl en vuxen man och ingen liten skitunge?
Man är en skitunge när man är 18
anonym_person:
Vi som både har utseende och hjärna bryr oss inte så mycket om ålder, eller vad ni pöbeln tycker.
isola:
Man är en skitunge när man är 18
word
Zoump:
vad säger dina föräldrar om det ? lr vet dom inte om de du gör ?
Berättar du för dina föräldrar vem du har sex med?
anonym_person:
Varför startade du då en tråd och frågade vad pöbeln tycker?
anonym_person:
Varför inte? Du är väl en vuxen man och ingen liten skitunge?
Jag var väldigt cynisk angående TS.
Ta det med en rejäl skopa salt.
Vad gäller mitt fall så ligger det mycket bakom varför ett förhållande inte skulle fungera. Det var mycket onödigt att uttala mig så där.
mediakatt:
Varför startade du då en tråd och frågade vad pöbeln tycker?
De behöver inte ta åt dig om du inte tillhör det klientelet.
anonym_person:
De behöver inte ta åt dig om du inte tillhör det klientelet.
Jag tar inte åt mig, jag undrar bara varför du startar en tråd där du ber om folks åsikter för att sedan berätta för dem att du inte bryr dig om deras åsikter.
mediakatt:
Jag tar inte åt mig, jag undrar bara varför du startar en tråd där du ber om folks åsikter för att sedan berätta för dem att du inte bryr dig om deras åsikter.
Jag tror att detta var fel forum för mig; dagens ungdomar verkar ha väldigt lite erfarenhet av såväl sex.
En riktig skitgeneration är ni, ni har ingenting förutom datorer.
anonym_person:
Jag tror att detta var fel forum för mig; dagens ungdomar verkar ha väldigt lite erfarenhet av såväl sex.
Att registrera sig på ett forum som heter ungdomar.se om man inte vill prata med ungdomar verkar ungefär lika genomtänkt som att be folk om deras åsikter om man inte bryr sig om deras åsikter.
anonym_person:
En riktig skitgeneration är ni, ni har ingenting förutom datorer.
Och ändå sitter du och pratar med oss. Återigen, verkar inte särskilt genomtänkt.