nej inte om du hittar hålet
majkie2:
Självklart så har du mvg i matte och svenska, självklart, självklart
nu blir jaglite tirriterad. vafan äre du begär för att tro nån, en bild på kuken med linjal brevid? bild på mitt betygspapper, för säkerhets skull signerad av polisen o rektorn?
jag ger upp. imorrn verkar vara en bra dag att sluta vara seriös.
Emmelipemmeli:
vafan äre du begär för att tro nån, en bild på kuken med linjal brevid? bild på mitt betygspapper, för säkerhets skull signerad av polisen o rektorn?
En bild på kuken med linjal bredvid, och det skall stå Emmelipemmeli på kuken. Sedan så krävs en bild på dig och din kille (eller vem det nu var) tillsammans där du håller i hans penis och pekar på texten på kuken för att jag skall tro dig.
Och angående betygen så skulle jag vilja att du höll upp ditt betygspapper och att du skrivit "Fuck you majkie2, nu ägde jag dig" i pannan. Och självklart ska den vara signerad av polisen och rektorn.
Och ovan på det skulle jag vilja se en uppsatts du skrivit för hand, för att försäkra mig om att du inte har förfalskat rektorns signatur.
Det är vad jag kräver för att jag ska tro på dig.
Grön och Vit:
I alla länder dessutom. Frankrike är landet med störst kukar, där har dom 16,7 cm som medel.. I Sverige är det omkring 14,5 cm och även det är liksom stort sett till övriga världen där dom ofta har 9-12 cm som medel.
Så frågan är otroligt dum i grunden..
Källa på det tack.
Tombcrusher:
Källa på det tack.
Jag har inte alla undersökningar jag har läst tillhands.. Jag vet iaf att siffrorna stämmer enligt flera undersökningar. Det har även visat sig att när män får mäta själv hemma läggs det på omkring 0,5 cm i snitt..
vet inte, min 1.5 cm duger iaf inte
Nej, känner fan ingenting, synd.
Grön och Vit:
Jag har inte alla undersökningar jag har läst
xD
Unexpected:
Det dom kallar avundsjuka, kallar jag för jämlikhet
Vad menas? Fattar inte.
Grön och Vit:
Jag har inte alla undersökningar jag har läst tillhands.. Jag vet iaf att siffrorna stämmer enligt flera undersökningar. Det har även visat sig att när män får mäta själv hemma läggs det på omkring 0,5 cm i snitt..
Okej, haha. Hade snarare trott att folk lägger på 2 centimeter. Känns som om folk skryter med 18-centimeterskukar hela tiden.
majkie2:
Vad menas? Fattar inte.
Det är en textrad ur en låt
Tombcrusher:
Okej, haha. Hade snarare trott att folk lägger på 2 centimeter. Känns som om folk skryter med 18-centimeterskukar hela tiden.
Jo, som jag sa så lägger folk i snitt till 0,5 cm.. Vissa överdriver alltså och lägger till 10 cm medans vissa kanske njuter av att säga att detas kuk är 5 cm, vad vet jag.. 0,5 cm var det totala iaf
Unexpected:
xD
Vad är det som är kul? Har du pärmar med alla artiklar, undersökningar osv du har läst genom ditt liv?
Unexpected:
Det är en textrad ur en låt
Så vad betyder den? Vad menas?
Ja.
Tråden låst