Notifications
Clear all

18 år och är i vecka 5

PixPoxy:

Jävla patetiska tjej som sedan attackerar mig på Facebook.

lol[bigsmile]

ReplyQuote

Blivande_japan:

lol[bigsmile]

[tired]

ReplyQuote
Topic starter

Stackars barn.

ReplyQuote
Topic starter

Emulbitt:

Vad alla är på henne, hon måste inte bli en usel mamma bara för att hon inte simmar i pengar just nu.

vad fan ska hon försörja ungen med då inte ens pappan jobbar? 1050 i månaden, barnbidraget? och hur mycket jobb ska SOC få egentligen? och vem strävar efter att gå på soc? inget jag skulle vilja direkt.. förstår inte hur man inte kan vilja flytta ihop, bli förlovade sen jobba ett tag o leva tillsammans ut o äta, ha kul ihop som ett par o sen skaffa barn.. hur fint o kul är inte de där egentligen? istället för o gå nu med en unge, ihop med skolan o inte ha råd med en chipspåse till slut på lördagarna pga ungen sen

ReplyQuote
Topic starter

lemuu:

inget jag skulle vilja direkt.. förstår inte hur man inte kan vilja flytta ihop, bli förlovade sen jobba ett tag o leva tillsammans ut o äta, ha kul ihop som ett par o sen skaffa barn.. hur fint o kul är inte de där egentligen?

Nej men nu är det ju hennes liv vi pratar om, inte ditt.

ReplyQuote
Topic starter

Emulbitt:

Nej men nu är det ju hennes liv vi pratar om, inte ditt.

pratade inte direkt om mitt heller

ReplyQuote
Nadia

Om du är emot abort gör inte abort. Du är bara 18år du kan vänta med att plugga. Folk är fan 40 när dom börjar plugga där. Gymnasiet kan du fråga oxå om du går kvar där nu, om du får hemläxor. Din morsa kanske sitter barnvakt ibland. Jag har hur många tjejkompisar som helst som e 16,17,18 som har barn, deras pappor övergav mammorna och dom fick bo hemma och ta hand om sina ungar. Nu e dom stora och hon har börjat plugga igen. Allt löser sig med tiden. Född barnet och resten löser sig. Du kommer inte att ångra dig en sekund i livet!

ReplyQuote
Mouche

JohannAlle:

Min mamma skaffade min äldsta storebror när hon var 18 och för henne har det gått skitbra! Ville bara påpeka det till er som har sån jävla stolthet som ens skriver sån skit. Tack för hjälpen iaf

Stå på dig och kör hårt!

ReplyQuote
Topic starter

Den här typen av trådar är bara för vanliga på UM. Enligt mig..

ReplyQuote