minst 20 grader i vattnet och en riktigt röd röv efter att ha gjort bomben från 5an
Den tanken slog mig en gång med. Då gick jag ut å levde innan jag gick å sov igen
sn34kym3:
minst 20 grader i vattnet och en riktigt röd röv efter att ha gjort bomben från 5an
Hahahaha Det sved?
får ångest när jag tänker på när man dött
tänk om de enåt jättehemskt som lurar där borta
sn34kym3:
Någon som har något tips på att må bättre?
Det är enkelt.
Bli kär i en kille som är för fin för att finnas. Och låt honom krossa ditt hjärta. Då vill du att 21 december 2012 ska inträffa på direkten.
Det är läskigt att tänka på att vi ska försvinna.
Men också skönt. När du varit sådär jävligt deppig någon gång, när du blivit lite äldre, kommer du förstå. En dag tröttnar man på allt det här.
jag har samma ångest. klarar inte ens av att läsa alla kommentarer i denna tråden för jag får panik av det.
Zapetta:
Hahahaha Det sved?
Inget jag kommer göra om på en bra tid kan ja säga
Mosie:
Det är läskigt att tänka på att vi ska försvinna.
Men också skönt. När du varit sådär jävligt deppig någon gång, när du blivit lite äldre, kommer du förstå. En dag tröttnar man på allt det här.
Tröttna på livet... Aldrig
sn34kym3:
Inget jag kommer göra om på en bra tid kan ja säga
Okej, nu har jag nog kommit på vad jag måste göra för att bota min satans ångest... Skriva en lista på saker innan man dör...
Cheesy???
Ähh fan, va bryr jag mig de är ju mitt liv
Top 10 på listan får nog bli:
1. uppleva tyngdlöshet
2. Gifta sig, villa, 3 barn och tvinga dem tillverka barnbarn
3. Titta på hajar under ytan
4. Gå på minst 10 riktigt bra konserter
5. Bestiga ett berg
6. resa jorden runt på 80 dagar (alt. läsa den dära boken och göra exakt som dom ...typish)
7. köra ett halvår som yesman
8. skaffa sig en karriär
9. backpack genom USA
10. bli känd och ihågkommen kanske genom att uppfylla min högsta dröm just nu... Streaka skiten ur allsång på fucking skansen även om de är riktigt
Släng in alla saker ni kommer på, vare sig dom är hur sjuka som helst eller bara något litet som man inte tänker på
Kolla in Den sista föreläsningen. Den ger lite perspektiv på livet.
Annars är döden något man måste acceptera. Jag går till Jobbet varje dag med det i bakhuvudet.
Du är inte ensam att tänka på sådant. Jag blir också deprimerad då jag får tankarna att nån gång kommer jag faktiskt inte finnas längre, och min familj inte kommer finnas. Jag tror att de flesta har varit i de tankegångarna.
Om man är rädd för att dö borde ju det också betyda att man har ett ganska ok liv (förutom ångesten då). Så varför inte ta vara på det isf? Finns många som inte har ngt liv att ta vara på och de ska ändå leva lika länge som resten av oss.
Brukar tänka mig att jag kommer att dö av gammal ålder/sjukdom vid gammal ålder. Tänker också att jag hunnit med allt eller åtminstone det mesta som jag velat göra i mitt liv då. Ser framför mig att jag är väldigt nöjd. Då känns inte döden lika läskig och inkräktande. Om man levt ett långt och lyckligt liv känner man nog inte så mycket rädsla inför döden.
Känner igen de där tankarna! Det är sorgligt när döden gör sig påmind, men man får försöka vända det till något positivt och göra det till en slags drivkraft á la Carpe Diem.