Achatina:
Ragga på nätet, I did.
Min oskuld rök det året jag fyllde 19, fast när jag fortfarande var 18
vart då isåfall? Polare på nätet eller nån site ? har du nå tips 😛 ?
Benjeey:
alla sidor funkar (om genomsnittsåldern på sidan inte är 13år) jag körde på porrigt men den sidan är kass... så helgon eller klubb6... fast k6 suger nog för killar... hästforum kan funka tror jag med tanke på att 97% av medlemmarna är tjejer och förmodligen finns det en hel del som är singlar.
Achatina:
alla sidor funkar (om genomsnittsåldern på sidan inte är 13år) jag körde på porrigt men den sidan är kass... så helgon eller klubb6... fast k6 suger nog för killar... hästforum kan funka tror jag med tanke på att 97% av medlemmarna är tjejer och förmodligen finns det en hel del som är singlar.
okej tack =) tror inte de riktigt de kommer funka, helgon inte min grej precis och klub6 ser ut att bara va män..
Hästforum? menar du hästtjejer då, ska jag gå in där som inte är intresserad av hästar och ragga ?
gå till en club och pröva med någon full kille.... nää, vet inte riktigt faktiskt...
du kan ha sex med mig 😉
Benjeey:
bara att gå på nästa um-träff!
Benjeey:
vad är knepet 😛 ?
Det finns inge knep, du har bara inte hittat någon du vill ha sex med kanske.
Benjeey:
Isåfall vad är knepet 😛 ?
Knepet för att vara 18 och oskuld?
var kille så är det garanterat, ju fulare du är desto bättre
Harpya:
Sluta försöka, det kommer när det kommer.
Word.
Du kommer bli av med den... att du är 18 är nog det bästa som finns.
Att det finns folk som har stake nog att vänta med att förlora oskulden till någon vettig person som man verkligen gillar tar den.
Var inte som andra... var dig själv och vänta, det kommer inom sin tid. Skär ner på runkandet om du är runkberoende. (det sätter väll igång JAG MÅSTE HA TJEJ grejen)
Låt hjärtat leda dig automatiskt.... var inte sökaren... utan var den som hittar utan att söka.
jag har sagt nej för att dom som ville pröva verkade för okunniga så då blev det aldrig av.