Notifications
Clear all

18 årig tjej 16 årig kille

Inget fel alls... men personligen tycker jag att yngre killar är förjävla omogna, kommer inte bra överens med dem(...jag träffat hittills).

ReplyQuote
salem1

Kan nån tjej definiera omogen? [crazy]

ReplyQuote

Nä, det innebär inte problem, om du inte tillåter att det innebär problem. Fan chilla [zzz]

ReplyQuote

sculptura:

2 år e inget! gå för it bejbi! *blinksmiley*

[badgrin]

ReplyQuote

Förstår inte heller problemet? Skit i vad alla tycker i ställer.. Du inser med tiden hur patetiskt det är att bry sig om något så onödigt.

Om det visar sig att han är betydligt mycket mer omogen än vad du är och det DÄRMED uppstår problem lär du ju märka med tiden.

ReplyQuote

WeeSC:

Nej, jag tycker inte om honom/henne?

Den är ett original.

ReplyQuote

Jag har inget problem med andra som är ihop men för mig så skulle det aldrig gå att va ihop med någon som är 2 år äldre än mig.

ReplyQuote
llooll

Kör på. Nice att ha en äldre brud.

ReplyQuote
Jacob

Sålänge det känns bäst för er båda så är det ju såklart okej, känslor är känslor.. inget man kan styra över !

ReplyQuote

Sandra915:

Jag ha börjat får känslor för en kille som är 16 år. Jag är 18 så många tycker att det är mräkligt och själv tycker jag också att de e konstigt och allt i mig skriker nej. Vad tycker ni om sånt är det acceptabelt eller innebär det bara problem?

Go for it girl ! Åldern spelar ingen roll, och har aldrig gjort det häller så...[crazy]

Lite opassande fråga, men i vilken stad bor du ?

ReplyQuote

Kör på 😀

ReplyQuote

tycker ni jag ska saga upp mitt forhallande med min 32 ariga MILF?

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote