Notifications
Clear all

2 frågor, hjäälp me.

variabel:

obs, ej läst problemet.

hahaha [smile]

ReplyQuote

anniee:

kmr dom växa nå mer

Precis som redan är sagt så är det ganska omöjligt att förutsäga.

anniee:

Jag vill verkligen inte ha såhär små bröst

Försök fokusera mindre på dina bröst och mer på att ha kul.

uhuuuuuu:

dem växer tills man är 22 om jag läst rätt.

Det varierar ganska kraftigt mellan olika personer om jag läst rätt.

CZeleaC:

Och ja, små bröst är fult, därför överväger jag starkt en operation. Mår du dåligt så gör detsamma.

Om man mår dåligt över sitt utseende bör man gå i terapi för att sluta må dåligt.

ReplyQuote

Det finns, om jag inte tar helt fel, en massa nerver i slidan/var han nu tar dig bakifrån, som går till urinblåsan. Jag tycker själv att jag kan känna mig kissnödig vid orgasmer. men som någon sa, kissa innan så vet du att det inte blir något!
Jag tror att din pojkvän gillar dem... sluta skämmas över dig själv. Hade du haft större hade du säkert varit missnöjd med dem också. Min kompis vill operera sina bröst mindre...

ReplyQuote

Postlapsaria:

Nej, små bröst gör att man ser smalare och hälsosammare ut.

...instämmer...

ReplyQuote

anniee:

Jag har inga bröst alls, 75A,

anniee:

det gör mig jätteosäker när jag är med min pojkvän.

Lugn i stormen hörru [smile] Om din pojkvän verkligen älskar dig så älskar han dina bröst också. Dessutom, han har ju valt dig, eller hur? dig, med små bröst [wink]

ReplyQuote

kindergartner:

unless du inte blir gravid.

men tuttarna blir ju mindre sedan igen.
lika med ppiller och alla dem där,
tuttarna blir små igen då man slutar ta
pillerna/sprutan, ringen, staven, osv.

ReplyQuote

CZeleaC:

Det anser majoriteten av tjejerna bara för att de flesta tjejer har små bröst och försöker intala sig själv att deras anledning till komplex egentligen betraktas snyggt. Få är förunnade stora fina bröst. Sanningen är dock att små bröst är okvinnligt.

skulle inte säga att jag direkt har stora bröst, men dom är inte små. Och som medelstorbröstad (?) så tänkte jag meddela att

kindergartner:

små bröst är nice.

ReplyQuote

anniee:

men jag mår inge bra av det och jämför mig alltid med alla andra som bara går förbi mig.

Sluta jämnföra dig med andra... Du är du, din pojkvän älskar väl dig för dig? Han vill nog att du ska vara du o inte någon annan, därför är han tillsammans med dig!!!

Ohh, det andra påtal om storlek...

ser att massa tjejer kommenterat så här får ni en pojkes åsikt såsom min: killar bryr väl sig lika mycket om tjejers storlek på brösten som tjejer bryr sig om killar storlek på prinsen... så ta det luuuuugnt, inget du behöver snea över...

ReplyQuote

kennyman:

små bröst är nice.

Men du skulle inte vilja ha mindre bröst. Eller?
Medelstorbröstad är perfekt, små menar jag ungefär A-B, vilket är fult. Stort är C-D. Runt B-C är perfekt. D-E är jättestort och fult.

ReplyQuote

CZeleaC:

Men du skulle inte vilja ha mindre bröst. Eller?
Medelstorbröstad är perfekt, små menar jag ungefär A-B, vilket är fult. Stort är C-D. Runt B-C är perfekt. D-E är jättestort och fult.

ibland hatar jag mina små bröst och ibland hatar jag mina stora bröst. Ibland existerar dom inte, och ibland är dom all over the place. Man får vara glad över vad man har! [smile] finns troligtvis flera som vill se ut som dig [no-no] däribland jag, vid flera tillfället [smile]

ReplyQuote

funderar på att förminska mina trots att jag inte har några extrema jumbosar.

ReplyQuote

uhuuuuuu:

men tuttarna blir ju mindre sedan igen.
lika med ppiller och alla dem där,
tuttarna blir små igen då man slutar ta
pillerna/sprutan, ringen, staven, osv.

Jag var riktigt sarkastisk där.

ReplyQuote

Spela roll.. Du är den du är. Vad andra tycker spelar ingen roll! Det bästa är att lära sig tycka om sin egen kropp som den är.
Och visst, stora bröst är sexigt, men det är inget fel på små heller. Man tckcer ju inte om en tjej p.g.a hennes bröst!

ReplyQuote