Aviseringar
Rensa alla

2 killar

Ämnesstartare

retstickler:

är halvgay

de e ju bra, fler killar som dig [bigsmile]

SvaraCitera

lisa_171717:

dom e ju söta när dom sover brevid varandra

Awww [cute]

SvaraCitera

retstickler:

ljug inte! tror kviq är mannen i förhållandet [wink]

I förhållandet ja. Sex är mitt department. [wink]

SvaraCitera

Jonnybravo91:

I förhållandet ja. Sex är mitt department. [wink]

det verkar bli så ibland. undra varför. harpyja sa att hon hade likadant i sitt förhållande.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer tänder oftast på dominans, även om man är dominant tjej vill man oftast bli dominerad i sängen tror jag

SvaraCitera
Kviq
 Kviq

lisa_171717:

[smile] glad du nöjd, men ja helt inne på polygami just nu eller vad de nu hette

Ja, är inte den första bra nog på att tillfredställa behövs det ju kallas in extrahjälp, så att säga. [wink]

retstickler:

tror kviq är mannen i förhållandet [wink]

[cool]

SvaraCitera

lisa_171717:

tjejer tänder oftast på dominans, även om man är dominant tjej vill man oftast bli dominerad i sängen tror jag

det är där man ofta blir lurad som kille. man tror att tjejer som är dominanta socialt också är dominanta i sängen. har sett flera exempel på att så inte är fallet.

en i min förra klass sa att svenska killar är skadade av jämställdhetsgrejen. visst att man ska vara jämställd socialt men inte i sänghalmen.

SvaraCitera

retstickler:

det verkar bli så ibland. undra varför. harpyja sa att hon hade likadant i sitt förhållande.

Inte så konstigt egentligen. "Endast teori" - men de kan vara att ju större penis man har, ju mindre blod kan samtidigt driva hjärnan vid erigerat tillstånd. Ju mindre hjärnkapacitet, ju mer primitivt beteende.

SvaraCitera

Jonnybravo91:

"Endast teori" - men de kan vara att ju större penis man har, ju mindre blod kan samtidigt driva hjärnan vid erigerat tillstånd. Ju mindre hjärnkapacitet, ju mer primitivt beteende.

såå... betyder detta att du har en stor penis? ere en korrekt slutsats att dra av det du sagt? [party]

SvaraCitera

retstickler:

såå... betyder detta att du har en stor penis? ere en korrekt slutsats att dra av det du sagt? [party]

Inte så mycket större än medel, men uppenbarligen tillräckligt stor för att få mig att bli våldsam i sängen. [wink]

SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

uppenbarligen tillräckligt stor för att få mig att bli våldsam i sängen. [wink]

[love]

SvaraCitera

Jonnybravo91:

Inte så mycket större än medel, men uppenbarligen tillräckligt stor för att få mig att bli våldsam i sängen. [wink]

jag har också lite större än medel, ska bli intressant att se hur jag är i sängen. men är orolig för att jag bara kommer underkasta mig 😛

SvaraCitera

retstickler:

jag har också lite större än medel

Big Surprise my black friend! [wink] Hehe, extremt skämt åsido, BLI INTE ARG, SE DET KOMISKA DITT AS [mad]

retstickler:

ska bli intressant att se hur jag är i sängen. men är orolig för att jag bara kommer underkasta mig 😛

Trodde inte du var oskuld? [no-no]

SvaraCitera

Jonnybravo91:

BLI INTE ARG, SE DET KOMISKA DITT AS [mad]

hahahahahah

Jonnybravo91:

Trodde inte du var oskuld? [no-no]

är ej, men blev nog lite halvt dominerad första gången. lr det va hon som gjorde allt.

o andra gången så kom vi inte så långt :). var typ nere med fingrarna o sånt, kändes väldigt väldigt konstigt.

SvaraCitera

Troll [smile]

SvaraCitera