Slumpartad:
Till viss del uppslattas det nog av barnet
kraamisz:
Skojade. :Var för full osv Inte meningern
Tror helt ärligt att barn bör behandlas väldigt bra.
Slumpartad:
Tror helt ärligt att barn bör behandlas väldigt bra.
Slumpartad:
Var för full osv Inte meningern
kraamisz:
enhimmelskdrog:
Gillar faktiskt barn, så länge de inte är jobbiga och så
Slumpartad:
Vad är det?
kraamisz:
Vad är det?
Vadå vad är det?
Slumpartad:
Gillar faktiskt barn, så länge de inte är jobbiga och så
Jag gillar barn fram tills de börjar lära sig prata. Då blir jag rädd och går på toaletten.
EmperorNero:
Jag gillar barn fram tills de börjar lära sig prata. Då blir jag rädd och går på toaletten.
Ungefär jag med faktiskt!
Har en kusin som börjar prata nu, och mamman och pappa har lite internt krig om hur pojken ska bli manlig eller kvinnlig (mamman ger honom damsugare osv, medan pappan er typ borrmaskiner)
Detta krig var tokjobbigt för min julafton och förstörde hela njutningen av att bara sitta och vänta på att alla fick sitt
Slumpartad:
Har en kusin som börjar prata nu, och mamman och pappa har lite internt krig om hur pojken ska bli manlig eller kvinnlig (mamman ger honom damsugare osv, medan pappan er typ borrmaskiner)
Vilka fruktansvärda föräldrar.
EmperorNero:
Vilka fruktansvärda föräldrar.
Ville skratta ut högt på julaftån då denna pojkten fick en dammsugare och en batteridriven låtsas borrmasking (från byggarenbob).
Vad fan tror de ungen väljer liksom? Klart valde borrmaskinen och försökte meka upp dammsugaren!!!
Slumpartad:
Vad fan tror de ungen väljer liksom? Klart valde borrmaskinen och försökte meka upp dammsugaren!!!
Stora framsteg. Vanligtvis väljer ungarna att leka med pappförpackningarna borrmaskinen och dammsugaren låg i.
Slumpartad:
Vadå vad är det?
äh, inget.