kebu12:
Sex är min baktanke, brudarna gillar när man skriver såhär
Kan du tänka dig något annat typ som, att skriva böcker, måla, träna och yoga?
Bajwa:
Kan du tänka dig något annat typ som, att skriva böcker, måla, träna och yoga?
Haha va, fattar ingenting nu
lilltösen:
Saken är nämligen så, att jag är skit rädd att jag då kommer att skrämma bort honom.
Om han är mogen spelar det ingen roll för honom. Och om han vill ha dig ofcourse tänk själv.. Spelar det roll om man är oskuld om man ska ha sex mer än 100 ggr? 100ggr är inget alls, det blir mkt sex som åren går
Bara skit i o berätta tills efter?
inte läst tråden, men jag önskar dig verkligen all lycka till med detta. och lycka till i livet för övrigt också! massa kärlek och ta hand om dig.
snäll jag är
just det...
tycler du ska berätta om det känns bra att berätta, eller om du tror att det skulle kännas bra.
jag berättade för den killen osm jag förlorade oskulden till, eller han frågade och jag sa ja. i efterhand har vi snackat om det, om han frågade för att han tyckte jag var perfaren/verlade oerfaren. men så var det inte. men det var bra för mig att berätta, jag ville gentligen att det skull ebli annorlunda men detta blev bra också.
om jag skulle förlora oskulden "en gång till" vet jag inte om jag skulle göra det annorlunda, kanske.
men stå på dig kan jag säga, låt det bli som du vill.
Jag var själv 19år när jag förlorade den. Det blir oftast en stor grej för killen/mannen, eftersom dom tänker att det är en så stor grej för tjejen om hon nu väntat så pass länge. Jag säger var ärlig, sticker han var han för omogen för dig. Du ska ha en man & en man sticker inte, nöj dig inte med mindre. Va dig själv & ärlig så löser sig allt tillslut. Lycka till!
Kan han inte ta att du är oskuld är han ändå inget att ha.
lilltösen:
Jag vågar inte ens tänka hur en 30-årig man skulle reagera på nyheten..
Förhoppningsvis reagerar han mer moget än de där killarna.
lilltösen:
men då jag berättar att jag är oskuld vill de först inte tro sina öron och efter det behandlar de mig som en barnrumpa
Sjukt...
lilltösen:
Nu har jag träffat en härlig kille, han är 10 år äldre än jag.
Måste kännas skönt att ge ut sin oskuld till gubbsjuka män.
lilltösen:
Jag är bara ganska kräsen och har aldrig sällskapat och vill inte syssla med one night stands.
Säger patetiska wownördsoskuldskillar också ;D
lilltösen:
Nu har jag träffat en härlig kille, han är 10 år äldre än jag. Om det här leder till något mer, så undrar jag om jag borde berätta åt honom att jag är oskuld?
Du kommer att berätta så fort ni haft sex,
han kommer att jävlas med dig men det kommer inte förstöra något^^
lilltösen:
ag träffar en härlig kille, vi gillar varandra och är kåta på varandra,
Och ni har inte sex? Isf fattar jag att du har problem.
kebu12:
Varför vara med någon du inte känner dej trygg med?
För att hon är kvinna ofc. 😀
dipsy:
Jag säger var ärlig, sticker han var han för omogen för dig. Du ska ha en man & en man sticker inte, nöj dig inte med mindre.
Sticker han så kan hon ju inte nöja sig med honom, då han inte nöjde sig med henne ;D ;D ;D
PS:
En man gör vad som känns rätt 🙂
lilltösen:
Jag har ju inte väntat för att det har varit något som jag vill "spara", utan det har bara blivit så för att jag inte har stött på den rätta personen.
Den rätta personen? Isf sparar du ju.
Där är problemet,
killarna du möter e för schyssta, va dom normala skulle dom bara satt på dig och du berättat i efterhand 🙂