ohYEA_:
Har en tendens att kopiera allt innan jag skickar iväg eller postar :s
Bara bra jue, det förhindrar folk från att skriva WALLOFTEXT -långa inlägg som ingen orka läsa ändå
chrome löser dina problem <3
nellnellnell:
Därför man alltid ska copy-pasta texten innan man postar.
Man ska inte behöva kopiera allt man skriver innan man skickar det, vet ingen annan sida där man behöver göra det. Dessutom är det något man lätt glömmer bort - och då sitter man där utan tråd/post/blogginlägg.
har aldri varit med om
Jag tar gärna tjugo minuter i din rumpa
nellnellnell:
Har du inte kryssat i så att du blir ihågkommen när du loggar in då? Tror inte att man loggas ut då.
Spela ingen roll om man kryssat i den, tar man för lång tid på sig att skriva så försvinner det.
Det är askasst. Och det är alltid när man skriver något långt och bra/seriöst/whatever som man glömmer bort att kopiera först.
Värdelöst.
Åtta:
Jag är inte den enda som drabbats av det här. Jag vet att många har stött på samma problem när de skrivit blogginlägg och dylikt.
Jepp. >.0
Effektivt sätt att bli av med informativa trådar om inte annat.
Missledande rubrik
Det ingen roll vilken webbläsare man har, och fan ja, det är ju fett irriterande, därför ska man alltid kopiera texten innan man skickar den, hade skrivit ett fett långt inlägg en gång, tog väl 1 timme eller så, sen så var jag utloggad, stupid shit!
Pepparkaksgubbe:
Missledande rubrik
LOL, ja......
Tråden låst på grund av inaktivitet