Lol
cuzIcan: regeln är ju din ålder dividerat med två plus sju
Denna regel tycker jag känns lite lammköttsaktig, jag menar... 29/2 = 14.5 + 7 = 21.5... Iofs känns tanken att dejta en 21-22-åring inte särskilt bisarr, det bisarra är att det finns en regel för det. Var kommer denna regel ifrån? Hur länge har den funnits?Aldrig hört talas om den innan...
lol, insåg just att är man 40 så blir resultatet 27... dafuq... Lammköttsregeln eller?
Storchen84:
Denna regel tycker jag känns lite lammköttsaktig, jag menar... 29/2 = 14.5 + 7 = 21.5... Iofs känns tanken att dejta en 21-22-åring inte särskilt bisarr, det bisarra är att det finns en regel för det. Var kommer denna regel ifrån? Hur länge har den funnits?Aldrig hört talas om den innan...
ingen aning, jag fick lära mig den här i nån random tråd för nåt år sen. fast den funkar rätt bra för typ 15-åringar det är när man använder sig utav den typ 22 + (valde just 22 pga intresserad av en 21-åring haha XD) som den inte funkar lika bra längre....
cuzIcan: är när man använder sig utav den typ 22 + (valde just 22 pga intresserad av en 21-åring haha XD) som den inte funkar lika bra längre
Vet inte, något jag märkt senaste tiden är att det verkar bli vanligare att åldersskillnaden i ett förhållande är 5-10 år. Något annat som antingen är på uppgång eller att jag av bara sammanträffande vet flera stycken är tjejer 25-30 som har ett förhållande med 40+. Och nu menar jag inte "knulla lite ibland pga daddy-issues"-förhållande, utan ett seriöst normalt förhållande där man bor ihop och delar vardagen.
Det... DET KANSKE ÄR DEN REGELN SOM HÅLLER PÅ ATT TILLÄMPAS OMG
Den som lärde ut regeln tråden du menar är ansvarig ;D
Hur unga tjejer kan jag ragga på? 93or tycker jag är de yngsta... är det för ungt? (var tillsammans med en förut
)
Tack för att du läste...
Min syster är 93a! Det är ju några år sen du skrev men träffa henne! Haha nej men...
Storchen84:
Vet inte, något jag märkt senaste tiden är att det verkar bli vanligare att åldersskillnaden i ett förhållande är 5-10 år. Något annat som antingen är på uppgång eller att jag av bara sammanträffande vet flera stycken är tjejer 25-30 som har ett förhållande med 40+. Och nu menar jag inte "knulla lite ibland pga daddy-issues"-förhållande, utan ett seriöst normalt förhållande där man bor ihop och delar vardagen.Det... DET KANSKE ÄR DEN REGELN SOM HÅLLER PÅ ATT TILLÄMPAS OMG
Den som lärde ut regeln tråden du menar är ansvarig ;D
jag fyller snart 18 och tkr att tjejen/killen få va max 21 år (egentlingen tkr jag 19-20 år men...)
har du hört om snubben som gifte sig med sin sons bästa kompis? sonen är tydligen nån kändis typ musiker eller nåt, iaf så berättade han om det i nån intervju, helt sjukt... tänk om din framtida partner inte ens är född än?
*GASP* kan faktiskt va så
cuzIcan: tänk om din framtida partner inte ens är född än?
Jag vet inte, jag vet inte om det är en smaksak, eller om vissa bara någonstans mellan 25-30 tröttnar på omogna småpojkar... Vet heller inte om det är mindre sannolikt att det finns mindre svin bland 40+...
Storchen84:
Jag vet inte, jag vet inte om det är en smaksak, eller om vissa bara någonstans mellan 25-30 tröttnar på omogna småpojkar... Vet heller inte om det är mindre sannolikt att det finns mindre svin bland 40+...
personligen skulle jag nog säga att majoriteten av män oavsett ålder inte är nåt att ha, är väl därför jag är bisexuell...
cuzIcan: personligen skulle jag nog säga att majoriteten av män oavsett ålder inte är nåt att ha
Även om majoriteten är lite att ta i (nästan majoriteten känns rimligare) så har du ändå en väldigt valid point.