Aviseringar
Rensa alla

2pac lever


Shumen

ejjean:

asså jag tycker så här, om nu det är så att han lever ( vilket han inte gör så klart ) är det precis som han är död för han gör ingen mer musik överhuvudtaget. OCH Om han lever så är han en looser som ligger där hemma fet som stryk och isolerad. Riktiga Rap-legender skulle inte göra så i alla fall.

Du måste ju vara dum i huvudet haha. För det första så såg jag nån idjut här som hade skrivit "jag har sett bilder på honom död", jag skulle kunna gå in på smådetaljer på varenda bevis men det tänker jag inte göra ni får isf själv se o lära.

I alla fall, bilden på Tupac när han ligger "död" är i stort sett fejk eftersom att tupacs Makaveli-tatuering på halsen inte ens existerar på den bilden och ställningen Tupac ligger i ligger han exakt som i musikvideon California love, innan han gjort Makaveli-tatueringen på halsen alltså, vilket tyder på att bilden är tagen därifrån.

Man har hela tiden fått höra att ambulansen kom och hämtade Tupac på kvällen då han sköts i Las Vegas. Hur kommer det sig då att ett kvinnligt vittne som sett hela situation säger att en helikopter hämtade Tupac på plats?

Hur kommer det sig att en polis slutade arbeta som polis för att han själv har forskat och anser att FBI är inblandade i Tupacs försvinnande?

Jag kan hålla på hela dagen men ni får själv söka på youtube 7 day theory är bra att se.

ciao, pac lever jag är ingen sådan som tror på flygande grisar men pac lever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"I'd rather die like a man than live like a coward."
- Tupac


   
SvaraCitera

Han lever och bor i cuba,
han gömde sig för att komma ifrån sina fiender,
han sa det sj i en dokumentär,
If you want to get away from your enemis,
You have to cheat the death,
där har du det!


   
SvaraCitera

precis, han läste ju macchiavellis bok, som handlade om att iscensätta sin död för att lura sina fiender och för att orden man sagt blir mer betydelsefulla när man har dött. kortfattat: han fejkade sin död för att folk skulle ta hans musik mer på allvar och för att lura sina fiender, också därav hans nya artistnamn han bytte till innan han dog: makaveli, samma som machiavelli fast annan stavning! så ni idioter som säger att han inte är en sann raplegend om han fejkade sin död, ni har fel, hans död gjorde honom till en legend.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]

Så han har suttit instängd i någon liten källare på kuba i 13 år?


   
SvaraCitera

antagligen har han opererat om sitt ansikte och tatt bort sina tatueringar.. tror inte precis han behöver sitta instängd.. om han nu ens lever, man kan bara gissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...togs min kommentar bort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

generalLEE:

antagligen har han opererat om sitt ansikte och tatt bort sina tatueringar

Haha, du är rolig du.


   
SvaraCitera

2pac tjänade sjukt mycket pengar så om nån har råd med det så är det han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

generalLEE:

2pac tjänade sjukt mycket pengar så om nån har råd med det så är det han?

Och? Han skulle ändå aldrig göra så.


   
SvaraCitera

Spelar det ens nån roll ifall han nu skulle leva på Cuba och allt det där tjafset ni yrar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Spelar det ens nån roll ifall han nu skulle leva på Cuba och allt det där tjafset ni yrar om?

Jag skulle nog ändra min syn på honom en hel del ifall han nu levde på Cuba. Att fejka sin död är inget han skulle göra. Möjligtvis skulle Michael Jackson eller nån jävel försöka sig på något sådant. Men aldrig Tupac.


   
SvaraCitera

Voldo:

Jag skulle nog ändra min syn på honom en hel del ifall han nu levde på Cuba. Att fejka sin död är inget han skulle göra. Möjligtvis skulle Michael Jackson eller nån jävel försöka sig på något sådant. Men aldrig Tupac.

Sant, Tupac är my brotha och skulle aldrig göra så yoyo. Peace!

Orka bry sig, vill han vara ifred på Cuba och bla bla så låt han vara det. Inte för att han är där, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera