tycker inte du ska bry dig om att han är 3 år äldre. min pojkvän är också tre år äldre och jag tror på att man kan älska varandra lika mycket på de. dock får man tänka på att han är vuxen och kankse har lite andra planer och intressen än dig men de är bara något man får acceptera. de kan funka super ändå. så jag tycker du ska köra hårt 🙂
3 år äldre är väl inte så farligt. Jag är själv 21 år och är för tillfället tillsammans med en tjej som fyller 16, och båda mina föräldrar och hennes tycker bara det är roligt. Hennes föräldrar vill typ adoptera mig 😛 Så länge det är någon som du älskar så ska du inte lyssna på dina föräldrar!
rmrg88:
Jag är själv 21 år och är för tillfället tillsammans med en tjej som fyller 16
yeah dude
Du säger att saker har hänt som gör att dina föräldrar inte litar på dig? Då får du börja förtjäna deras förtroende igen. Hur vet jag dock inte, du kommer nog på nåt. Men jag tycker du ska ta hem killen och visa dem. Då upptäcker de hur han är och har inte ens massa fördomar. Får hoppas att de inte tror han spelar.
sodie454:
och de litar tyvärr inte på mig efter en del saker som hänt.
sodie454:
han är riktigt go en och inte alls som mina förra pojkvänner, typ drägg.
Dina föräldrar tror väl inte att det är annorlunda den här gången. Jag hoppas, för din skull, att det är annorlunda den här gången.