Cherry89:
Har man varit uppe sen kl 4 på morgonen och sitter uppe till 2 på natten så är man jäkligt trött då man ska försöka hålla sig vaken ytligare flera timmar så är man inte så värst noggran på vad man skriver. Orka bry sig.
Sådana ord går ändå rent automatiskt. Oavsett hur trött man är så förstår jag inte hur man kan stava dem fel. Det är som att man skulle glömma bort hur man andas.
Cherry89:
Min killes farmor gifte sig med hans farfar när hon var 18 år och dom var gifta tills han dog.
Det är inte särskilt konstigt att äldre människor lever tillsammans hela livet. När de var unga så skilde man sig ju bara inte, det var fruktansvärt ovanligt.
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Sådana ord går ändå rent automatiskt. Oavsett hur trött man är så förstår jag inte hur man kan stava dem fel. Det är som att man skulle glömma bort hur man andas.
Men orka bry sig. Om man glömmer ett l inte fan orkar man bry sig om att skriva det.. Och orka tjaffsa om det. så jävla barnsligt..
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Det är inte särskilt konstigt att äldre människor lever tillsammans hela livet. När de var unga så skilde man sig ju bara inte, det var fruktansvärt ovanligt.
Du tror du har koll va?? Så jävla ovanligt är det inte.
Hej då jag skiter i dig nu.
Cherry89:
Men orka bry sig. Om man glömmer ett l inte fan orkar man bry sig om att skriva det.. Och orka tjaffsa om det. så jävla barnsligt..
Kanske inte, fast du inte bara glömde någon bokstav utan stavade verkligen hela ordet fel, vilket jag helt enkelt inte förstår hur man kan göra.
Föv tjafsar du väl själv minst lika mycket som jag, om inte mer eftersom du faktiskt blir upprörd av det.
Cherry89:
Du tror du har koll va?? Så jävla ovanligt är det inte.
Det var väldigt ovanligt förr i tiden, som du kan se här:
http://www.brollopssidan.se/planering/statistik-over-vigslar-och-skilsmassor.htm...
För 100 år sedan skiljde sig 609 par av 33162. Det är ganska få jämfört med idag då grovt hälften av alla som gifter sig tar ut skilsmässa.
Grattis,
Tråden låst på grund av inaktivitet