passaro:
HAHA
du ska se honom tugga tuggummi, det är skitroligt.
1. Om kommer över en penna och ett papper, samt tre minuter att döda, så kommer jag att till hundra procents säkerhet att börja rita ögon. Går man igenom block jag använt så kommer man att hitta massvis med ögon i marginalen på varje sida. Ibland också slumpmässigt ritade bland text (ibland vet man ju inte om man kommer att fylla ut sidan, och då kan man ju lika gärna börja rita mitt på den).
2. Jag håller just nu på att skriva delar av ett scenario till 1994 års utgåva av Drakar och Demoner. Och jag skäms inte för det.
3. Jag spelar uteslutande The Morganites i Alpha Centauri. Kapitalism styr rymden, maddafakka.
Sterd:
Neeej. När jag är i matvarubutiken så flyger jag fram, ser alla varor och mina ögon glittrar, känner dofterna och ser färgerna, får ett lyckorus av de kravmärkta bananerna och de pikanta kryddorna. Kunderna ler mot mig, kassörskan ler och tittar uppmuntrande mot mina varor som om hon ville säga "du vet minsann hur man handlar med kärlek". När jag sedan kommer hem fyller jag mitt kylskåp och betraktar min mat med tårfyllda ögon.
Suck, om jag ändå fick handla oftare.
Venfort:
Jag väntar.
Jag med1!!
Idoufe:
Jag med1!!
Vad väntar du på? Var inte du påväg?
Venfort:
Vad väntar du på? Var inte du påväg?
Väntar på att vara påväg
1. Jag är rädd för vindsnurror, djupa mörka vatten och skeppsvrak.
2. Jag hatar smaken av messmör.
3. Jag har haft en dödlig nervsjukdom, fast klarade mig.
Kilowatt:
Sonata Arctica
gilla
Harpyja:
gilla
Idoufe:
Väntar på att vara påväg
Haha! Okejdå.
Pendulum:
du kanske har lätt att göra det även offentligt?
till dom jag känne då, elr ah en främmande människa kan väl inte se om jag är glad arg elr ledsen elr ah du fattar?
Patu:
till dom jag känne då, elr ah en främmande människa kan väl inte se om jag är glad arg elr ledsen elr ah du fattar?
ah jag fattar!
casete:
3. Jag är Colombian
ere du som e shakira lr?
1. Jag fastnar alltid vid lådor med billiga filmer i affärer.
2. Jag äger nästan bara kassa filmer då jag köper sådana jag inte sett innan.
3. Idag köpte jag fyra filmer.
dazed_and_confused:
ere du som e shakira lr?
Fan, är busted :/ Jag ville hålla det hemligt.