Aviseringar
Rensa alla

300 pers av rent hat mot en person


upplever sådant dagligen, men men .. orkar inte bry mig så värst mkt längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puck:

Ja ja till hösten byter jag skola och går om åttan.Får helt enkelt hoppas att det blir bättre..

Jepp, tänk positivt. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

sååå himla cool

Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt mig som cool.Bara barnslig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Puck:

Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt mig som cool.Bara barnslig 😛

Men jag tycker du är coooool!!!!!! Visa mig hur jag ska våga vara mig själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har blivit kallad en massa elaka saker bara för att jag är skinnskalle, det är så hemskt! Blir alltid jätteledsen [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Jag blev kallad guldlock förrut, sen rakpermanentade jag håret![y]


   
SvaraCitera
zIGGE

Lounge fact:

Man förstår inte hur de kan intressera sig så mycket i att klanka ner på en persons utseende, lev era egna liv för fan.

Pratar du inte med mig så skriker du att jag är ovärd. Skicka mig ett pm eller klanka ner mig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk har bara saggt snygging o skit på bussen o visslat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad barnsliga dom är som skriker fula ord åt en annan tänk om mobbaren fick upleva samma sak sj!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Dumma emo.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Aaah upplevde det i högstadiet. Man förstår inte hur de kan intressera sig så mycket i att klanka ner på en persons utseende, lev era egna liv för fan.

Om någon person väljer att ändra sitt utseende till emo-aktigt så är ju det något fel på personen, inte bara fel på utseendet. Och ens utseende speglar ens personlighet, så jag tycker dessa personer har all rätt att skrika vad dom tycker till TS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cancer:

Om någon person väljer att ändra sitt utseende till emo-aktigt så är ju det något fel på personen, inte bara fel på utseendet. Och ens utseende speglar ens personlighet, så jag tycker dessa personer har all rätt att skrika vad dom tycker till TS.

trevlanz [party][party][party][party]


   
SvaraCitera

Har blivit kallad massa saker.

Lounge fact:

Man förstår inte hur de kan intressera sig så mycket i att klanka ner på en persons utseende, lev era egna liv för fan.


   
SvaraCitera

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa hörlurar och lyssna på musik! Ignorera så kommer dem nog tröttna..


   
SvaraCitera