Notifications
Clear all

4 år idag!

blum
 blum
Topic starter

Idag har jag haft mitt första och enda riktiga um-konto i prick fyra år, känner mig lite extra nostalgisk.

Det börjar bli dags att avregga kanske, nu när jag skäms över att göra en egotråd för att jag inte är en i gänget längre, när mcluver får enda grattistråden på MIN födelsedag och när jag inte ens vet vilka innefolket är. Vem fan är supply and demand och dazed and confused eller vad dom heter liksom? Hänger inte med alls.

Ångest hur mycket tid man slösat här egentligen, fast jag är ändå mest tacksam att jag hittat hit. Hittat till umträff och till fina vänner och kärlek. Riktig jävla kärlek! (om emery funnits kvar här hade jag skrivit den finns emery!)

Nu kan ni säga grattis eller care eller vad ni känner för. Förmodligen inget alls, men ni kan i alla fall titta på min första avatar. Den är fin fast min hund inte lever längre.

08-2006 015.jpg

Grattis kanske man får säga. Ligger över fyra år jag med, hade ju dock ett annat konto i några år innan det här.

ReplyQuote

[party]

ReplyQuote

Grattis[party]
och rip vovven :c

ReplyQuote

grattis [cheers][party]

ReplyQuote

Tycker inte att du ska avregga.

ReplyQuote

Lindblom:

Vem fan är supply and demand och dazed and confused eller vad dom heter liksom?

[bigcheers]

Håller f.ö med dig. Har funderat i samma banor men har aldrig lyckats ta steget fullt ut. Snart kanske?

Jag saknar folk som Matoc, Shrimpy, Foamy osv... för att inte prata om Emery, Dhagor och .. och... t.o.m Marfus!![cry]

ReplyQuote

När ska umträffarna befolkas av oldschoolers istället för randoms? 🙁

ReplyQuote

Tiden är onådig för den som inte är uppmärksam, vi andra stannar på toppen i all evighet [cool]

ReplyQuote

congratz[cool]

ReplyQuote
Woho
 Woho

grattis, klart du inte ska avregga

ReplyQuote
blum
 blum
Topic starter

Chryseus:

Håller f.ö med dig. Har funderat i samma banor men har aldrig lyckats ta steget fullt ut. Snart kanske?

Känns patetiskt att det ska vara så svårt att lämna ett sketet jävla forum.

Chryseus:

Jag saknar folk som Matoc, Shrimpy, Foamy osv... för att inte prata om Emery, Dhagor och .. och... t.o.m Marfus!!

haha marfus kan jag vara utan, men resten! har dem på facebook och så men nu är de ju bara riktiga människor.. vad hände med umarna :<

ReplyQuote
blum
 blum
Topic starter

Roll on:

Tycker inte att du ska avregga.

du har alltid varit söt!

ReplyQuote

Lindblom:

Känns patetiskt att det ska vara så svårt att lämna ett sketet jävla forum.

Ja... det är ju inget man skryter om för "de riktiga människorna" i sin umgängeskrets direkt[crazy]

Lindblom:

har dem på facebook och så men nu är de ju bara riktiga människor.. vad hände med umarna :<

De växte ifrån oss andra.. vad hände med oss är väl den korrekta frågan [surprised]

ReplyQuote

Lindblom:

när mcluver får enda grattistråden på MIN födelsedag

Men förlåt då [cry]

ReplyQuote