Om både är med på det finns det ingenting som är ivägen, eller hur?
japp
dina trådar blir creepigare o creepigare
Yes mam.
Angelize:
japp
Fan vad gött. Tjejer som går i 8:an eller 9:an är helt lagliga att förföra alltså.
Det är ju då dom är som ungast och vackrast.
oskar_det:
Det är ju då dom är som ungast o
hur i helvette
Tror de kan ha varit yngre tidigare i livet.
OF 5:
ur i helvette
Tycker jag. Finns inget sexigare än en orörd, oskuldsfull, laglig tonåring som törstar efter en trygg man och lite rajtan tajtan.
oskar_det:
Finns inget sexigare än en orörd, oskuldsfull, laglig tonåring som törstar efter en trygg man och lite rajtan tajtan.
Sikken fantasi du har om småflickor... senast jag kollade var debuten för sex runt den åldern och då de oftast inte tänder på gamla gubbar som dig då så lär du knappast ta deras oskuld gubbe lilla.
Knarko:
Sikken fantasi du har om småflickor... senast jag kollade var debuten för sex runt den åldern och då de oftast inte tänder på gamla gubbar som dig då så lär du knappast ta deras oskuld gubbe lilla.
Gamla gubbar=60+.
45 är ingen ålder om man tränar och håller sig i form, dessutom tänder många högstadiebrudar på riktiga män och inte på fjuniga pojkar.
Många tjejer i den åldern söker en viss trygghet hos sin partner, det är därför många tjejer lockas till äldre killar.
oskar_det:
Tycker jag. Finns inget sexigare än en orörd, oskuldsfull, laglig tonåring som törstar efter en trygg man och lite rajtan tajtan.
lol
oskar_det:
Många tjejer i den åldern söker en viss trygghet hos sin partner, det är därför många tjejer lockas till äldre killar.
Vad är det som säger att äldre killar kan erbjuda trygghet?
Knarko:
Vad är det som säger att äldre killar kan erbjuda trygghet?
Utstrålning, livserfarenhet, kroppsspråk, bara för att nämna några saker.
Knarko:
Jag är visserligen drygt 17 men jag föredrar faktiskt "gubbar" i hans ålder än sådana som är jämnåriga med mig och andra moppefjunspojkar.
Obs! Han här verkar dock seriöst väldigt creepy.