oskar_det:
dregglar över henne i smyg och sedan jagar bort sina naturliga tankar eftersom de är tabu?
Jag förstår inte vad det är vi ska diskutera?
Är du 45 år?
pendu:
Orkar inte bemöda mig att läsa allt du skriver.
Men du orkar tydligen skriva svar.
pendu:
För övrigt är inte 16 speciellt gammalt heller. Hon är också ett barn fortfarande.
Det kan man diskutera. Lagen drar alla över en kant med 18-årsgränsen, men om jag hade sagt att hon var 18 så hade du inte sett någon skillnad.
uuuuuuuuuuuuuuuusch
oskar_det:
Men du orkar tydligen skriva svar.
Två saker kan jag säga. För det första:
Har träffat människor som har varit trettio (+) och attraherat tjejer som inte har fyllt 20 än så om du tror att du inte har en chans på grund av din ålder har du helt fel tänk.
Ålders fixeringe sitter i ditt huvud ingen annan stans.. Tycker du att du är för gammal så är du det.. Men ack vad du har fel.. Tjejer gillar äldre killar.. Fanns en thai-boxare som är 38 år som träffade sin tjej som var 17 år.
För det andra:
Vänta här?
Fattar jag det rätt?
Om det är så att jag har missuppfattat det ber jag om ursäkt.
Hjälp.
Det här med dina kommentarer 16-åriga modellen, det är bland det mest creepy vibe jag har läst, come on?
Gör såhär nu.
Gå ut och prata med folk.
Gå ut och prata med ännu mer folk.
Fortsätt att gå ut och PUSHA dig själv.
Inom inte alls lång tid kommer du inte behöva att kolla på snygga modellbilder - snygga tjejer kommer skicka privata bilder till dig och framförallt kommer du sluta vara en creepy fuck. Fan, det här sabbade min tentaläsning.
Om jag nu inte hade fel, som sagt.
oskar_det:
över en kant
Bajwa:
Gör såhär nu.
Läs lite på C-R forumet
Gå ut och prata med folk.
Gå ut och prata med ännu mer folk.
Skriv dina frågor här - vad går bra, vad går dåligt?
Fortsätt att gå ut och PUSHA dig själv.
PS. Låt inte den sexuella fantasin bli ett substitut till att faktiskt pusha för att träffa snygga tjejer som du fantiserar om och leva ut fantasin med henne, för det är 1000 gånger bättre!!